CCOO i UGT de l’Hospitalet, junt amb entitats i partits polítics de la ciutat, per la vaga general

CCOO i UGT de l’Hospitalet convoquen una roda de premsa per al dilluns 13 de setembre, a les 12 hores, a la nova seu de CCOO a l’Hospitalet : C/ d’Amadeo Torner, 41-47 de l’Hospitalet.

Dilluns, 13 de setembre, CCOO i UGT de l’Hospitalet, junt amb les entitats socials i partits polítics de la ciutat que han signat fins ara el manifest de suport a la vaga general del 29 de setembre es presentaran als mitjans de comunicació per manifestar públicament la seva adhesió a la vaga general i a l’assemblea de delegats i delegades convocada pels sindicats per al 14 de setembre a la Farga de l’Hospitalet.

La presentació i conducció de la roda de premsa anirà a càrrec de la companya Ascensión Romero, coordinadora General de CCOO de l’Hospitalet, i Joan Barrachina, Coordinador d’UGT. Hi participaran representants dels partits polítics d’IC, EUiA, ERC i de les associacions Òmnium Cultural, Fundació Akwaba, Federació d’Associació de Veïns, etc.