Dijous 12 i divendres 13 d’agost se celebra el I Obert Internacional d’escacs Ciutat Vella

Dins de les activitats de Cocopolis, CCOO del Barcelonès Esports i Cultura

Els pròxims dies 12 i 13 d’agost tindrà lloc el primer torneig internacional d’escacs Ciutat Vella.

El club d’escacs de CCOO del Barcelonès (CECOB) organitza, dins del programa esportiu i cultural de CCOO del Barcelonès (Cocopolis), el seu primer torneig internacional d’Escacs.

CCOO del Barcelonès espera que aquesta nova competició pugui assolir un nivell de participació i reconeixement, com a mínim tant alts com la diada d’escacs 1r. de maig, que enguany ha arribat a la seva 20 edició.

El torneig, obert a jugadors i jugadores amb llicència federativa en vigor, es jugarà per sistema suís a deu rondes. Les partides es jugaran a ritme 15’+5′, a caiguda de bandera.

Les partides es disputaran a la seu de CCOO a Barcelona, Via Laietana 16, 1a. Planta. La primera ronda comença el dijous 12 a les 16h, i la 7a. ronda divendres 13, a la mateixa hora. La cloenda i el lliurament de premis es faran a les 20 hores del dia 13 d’agost.

Els primers taulers seran retransmesos per Internet al portal de la Federació Catalana d’Escacs.