La Unió Sindical de CCOO del Barcelonès condemna l’atac nocturn d’Israel a civils internacionals de la ”Flota per la Llibertat de Gaza”

La Unió Sindical de CCOO del Barcelonès condemna l’atac nocturn d’Israel a civils internacionals de la “Flota per la Llibertat de Gaza”

La Unió Sindical de CCOO del Barcelonès condemnem enèrgicament l’atac nocturn d’Israel a civils internacionals de la “Flota per la Llibertat de Gaza” aquesta matinada, que ha deixat fins al moment 16 persones mortes, desenes de ferides i detingudes les centenars d’integrants de la Flota. L’atac ha tingut lloc en aigües internacionals, a més de 100 quilòmetres de la costa d’Israel, en violació directa de la llei internacional, complint el que l’Estat jueu, que controla l’espai marítim, aeri i terrestre d’accés a la Franja, recentment va advertir que faria: abordar els vaixells si no atenien la seva cridat a abandonar les aigües jurisdiccionals de Gaza.

Apel•lem a la comunitat internacional perquè exigeixi a les autoritats israelianes aturar el brutal atac sobre la Flota, l’objectiu de la qual no és altre que lliurar ajuda humanitària de vital necessitat a la població palestina (materials per a la reconstrucció, cadires de rodes i materials educatius) trencant el bloqueig israelià que manté la població palestina tancada dins la gran presó que constitueix avui la Franja de Gaza, i permetre que els vaixells continuïn amb la seva missió.

Així doncs, ens sumem a les convocatòries de concentracions a les ambaixades i consolats d’Israel i convoquem de forma urgent la nostra afiliació a participar en la concentració que tindrà lloc avui, dilluns, 31 de maig, a les 19h, davant de la Cambra de Comerç d’Israel a Espanya, Travessera de Gràcia, 21, Barcelona.

Exigim:

que tota l’ajuda humanitària pugui arribar al seu destí.

la fi del criminal bloqueig israelià a Gaza.

Barcelona, 31/05/2010