CCOO del Barcelonès Nord convoca una concentració a la porta del poliesportiu municipal de Montigalà

En solidaritat amb les treballadores acomiadades per la Federació Catalana de Persones Minusvàlides

CCOO del Barcelonès Nord convoca, el pròxim dimarts 13 d’abril, a les 10 h, una concentració, a la porta del Poliesportiu Municipal de Montigalà, en solidaritat amb dues treballadores acomiadades per la Federació Catalana de Persones Minusvàlides.

La Federació Catalana de Persones Minusvàlides, que gestiona les activitats esportives al poliesportiu municipal, justifica els acomiadaments per raons econòmiques i d’incompliment del plec de condicions administratives i tècniques, per part de l’Ajuntament de Badalona.

CCOO del Barcelonès Nord denuncia una possible irregularitat contractual, pel que fa a les persones que realitzen actualment les tasques que anteriorment desenvolupaven les dues treballadores acomiadades. Aquest fet ha estat posat en coneixement de l’administració municipal.

Així mateix, es denuncia el deteriorament i la falta de manteniment a la instal•lació, amb el risc que això implica per a treballadors/es i usuaris/es.