Assemblea de delegats i delegades de CCOO del Barcelonès Nord per a reforçar la campanya de mobilitzacions

Demà dimarts, 1 de desembre, CCOO del Barcelonès Nord celebra la seva primera assemblea de delegades i delegats, a les 11 hores, en el local de CCOO de Badalona (c/ Font i Escolà, 8). L’objectiu de l’assemblea és reforçar la campanya de mobilitzacions que CCOO, conjuntament amb UGT, desenvolupen a nivell de tot l’Estat espanyol. Una campanya que es concreta a Catalunya, en les manifestacions del dia 3 de desembre a Barcelona i el 12 de desembre a Madrid.

En aquesta assemblea intervindran el company Àngel Crespo, secretari general de la Unió Comarcal de CCOO del Barcelonès i Maria Gallardo, coordinadora de CCOO del Barcelonès Nord.

En l’assemblea s’explicaran les propostes de CCOO enfront de l’actual crisi, que han de propiciar el canvi del model de creixement que ens ha dut a l’actual situació i abandonar definitivament un model basat exclusivament en mà d’obra barata i precària.

Entre les propostes a destacar hi ha:

• Polítiques actives d’ocupació
• Estabilitat i qualitat en l’ocupació
• Increments salarials que mantinguin i millorin el poder adquisitiu dels salaris, especialment dels més baixos.
• Més polítiques socials
• Polítiques actives industrials i sectorials

Així mateix, en l’assemblea s’exposaran les propostes davant la crisi en l’àmbit local, aprovades per la Comissió Executiva de CCOO del Barcelonés, que a Badalona s’han tractat en la Taula anticrisi, amb presència de l’Ajuntament de Badalona, i que en els pròxims dies seran presentades als ajuntaments de Santa Coloma de Gramenet i de Sant Adrià de Besòs.