Es constitueix CCOO de l’Hospitalet

En el marc de la seva I Conferència, celebrada a l’Hospitalet de Llobregat

El dia 12 de novembre, va tenir lloc la Conferència de CCOO de l’Hospitalet. En aquesta conferència s’ha elegit un nou equip de direcció d’aquesta unió local, encapçalat per la seva coordinadora Ascensión Romero, equip que tindrà la responsabilitat de representar l’organització als àmbits d’intervenció sindical al territor, i els interessos dels treballadors i treballadores a l’Hospitalet.

Els delegats i delegades assistents van aprovar les grans línies de treball per als pròxims 4 anys. Entre els compromisos adquirits cal destacar:

– La lluita contra la crisi, en totes les seves múltiples facetes, treballant en particular les mobilitzacions del 3 de desembre, a Barcelona, i 12 de desembre a Madrid.
– Mantenir una activitat pròpia, que ens permeti estar en permanent contacte amb els delegats i delegades i el conjunt dels treballadors i treballadores.
– Donar resposta als requeriments que sindicalment apareguin a l’Hospitalet, i en funció de l’anàlisi de la situació social i econòmica en cada moment, prendre la iniciativa per generar les línies de treball sindical adequades a les circumstàncies.
– El manteniment de la representació institucional, com a eina per fer arribar als diversos àmbits de la ciutat les propostes del Sindicat, i com a instrument de seguiment i control de la gestió dels diversos organismes públics a la ciutat.
– Continuar la tasca d’aproximació i feina conjunta amb les diverses entitats del teixit social de la ciutat de l’Hospitalet, al qual pertany CCOO de l’Hospitalet, com a factor de cohesió ciutadana, participació de la societat civil i organització dels treballadors i les treballadores.