CCOO del Barcelonès signa la renovació i ampliació del Pacte Local de Barcelona per a l’Ocupació de Qualitat 2008-2011

Renovació i ampliació del Pacte Local per a l’Ocupació de Qualitat 2008-2011 per la Unitat contra la crisi

CCOO del Barcelonès, l’Ajuntament de Barcelona, el Departament de Treball de la Generalitat, UGT, Foment del Treball i PIMEC han impulsat el desplegament del Pacte Local per a l’Ocupació de Qualitat (2008- 2011), amb una aposta per les persones, amb més mesures de suport a les persones aturades i amb una clara orientació per a la reactivació de l’activitat econòmica.

Avui dimecres, 28 d’octubre, al migdia, s’ha signat al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona l’acord que preveu la renovació i ampliació del Pacte Local.

Aquest pacte, que es va signar el passat 22 de maig de 2008, representa el treball unitari que està desenvolupant la ciutat per fer front a la crisi i afavorir la recuperació econòmica i l’ocupació de qualitat.

En l’acte han intervingut Àngel Crespo, secretari general de CCOO del Barcelonès; Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; l’alcalde de Barcelona, Jordi Hereu; la consellera de Treball de la Generalitat, Mar Serna, i representants d’UGT, Foment del Treball Nacional, PIMEC i el grup municipal d’ERC.

Oficina de premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 d’octubre de 2009