Treballadors, treballadores i sindicats de la Ciutat de la Justícia protestaran pels problemes d’organització i de seguretat

Dilluns 29 de juny, a les 11.30 h

Els sindicats de l’Administració de Justícia convoquen una concentració de protesta davant de la nova Ciutat de la Justícia per exigir solucions a les actuals deficiències d’organització i seguretat.

Transcorregut un temps prudencial des de l’inici de l’ocupació de la Ciutat de la Justícia i davant dels innombrables problemes que s’estan sorgint des del principi en temes tan importants com els de seguretat i de salut laboral -i que ja vam advertir a l’organització- els sindicats representatius de l’Administració de Justícia a Catalunya han convocat una concentració entre el personal de la Ciutat de la Justícia per al dilluns 29 de juny, a les 11.30 hores, a l’entrada del complex per l’avinguda Carrilet.

La protesta ve motivada perquè el Departament de Justícia no soluciona la majoria dels problemes denunciats i per la falta d’aprovació del pla de mobilitat d’empresa.