L’assemblea de mestres de Sta. Coloma ratifica la manifestació convocada per CCOO

Davant la greu situació de l’escolarització als centres de Santa Coloma creiem oportú i necessari convocar una manifestació el divendres dia 3 d’octubre al migdia.

Ha quedat palesa la manca de previsió i planificació de l’Administració local que ha negat la qüestió adduint que la mobilitat i les baixes donarien solució al problema.

La situació actual no és puntual tal com s’està dient, sinó que es un problema que s’ha anat gestant des del curs 2002 -2003 quan va començar el creixement de la població escolar i ja es va iniciar la superació dels 25 per aula.

La resposta del Departament d’Educació ha estat la de pujar les ràtios a 27 alumnes a tots els centres quan aquesta mesura que només té sentit si es fa amb caràcter extraordinari. Sabem que en les properes setmanes el problema es pot tornar a repetir.

27 alumnes per aula a l’educació infantil i primària no és ni qualitat ni excel•lència. No tenim en aquests moments cap resposta a les demandes de transparència de la informació, planificació escolar i noves construccions. La situació pot ser encara més greu al llarg d’aquest curs escolar i els següents. És necessari no aturar la reivindicació fins aconseguir compromisos ferms:
-27 per aula, NO!
-No a la superació de Ràtios!
-Escolarització equilibrada entre tots els centres.
-Creació de noves escoles JA!
-Construcció de l’escola Sant Just paralitzada des de fa més dos anys.

Agenda : Divendres 3 d’octubre de 2008, Manifestació Santa Coloma de Gramenet.
Hora i Lloc: 13.15h. Concentració a la Plaça Catalunya/Av Generalitat-Manifestació fins la plaça de la Vila.