Campanya de CCOO de Badalona per exigir a l’Ajuntament la implementació de la Targeta Rosa del Transport a partir dels 60 anys a la ciutat

Demà divendres dia 20 de juny, des de les 11 del matí, delegats i delegades de la Unió Local de CCOO de Badalona es concentraran a la plaça de la Vila per repartir fulls informatius a tots els vianants, i cartells a les botigues i locals públics en demanda de la targeta rosa pels jubilats i jubilades de la ciutat que tinguin 60 anys o més.

La campanya contempla també reunions explicatives als Casals d’Avis, Associacions de Veïns i Centres Socials de la ciutat amb la finalitat d’explicar les raons que ens porten a reclamar la targeta rosa i l’actitud d’altiu menyspreu mostrada per l’equip de govern de l’Ajuntament tant cap a la gent gran de la ciutat, com cap al Sindicat que porta anys reclamant la implementació d’aquesta modalitat de targeta que potencia la mobilitat de les persones grans, afavoreix el transport públic i millora la qualitat de vida dels sectors més desfavorits econòmicament.

Els cartells i les fulles informatives arribaran a totes les empreses i centres de treball de la ciutat. Igualment, el Sindicat demanarà entrevistes amb tots els grups municipals per reclamar el seu compromís amb la mesura, que ja apliquen Barcelona, l’Hospitalet i Sant Adrià, en el nostre entorn més immediat.

Cal recordar que la moció demanant la mesura va ser presentada i explicada al Ple municipal del dia 27 de maig passat per Maria Gallardo, secretària general de la Unió Local de CCOO, després d’assolir un principi d’acord amb la regidora de Política Social, que va resultar fallit, ja que hi van votar en contra els tres grups del Govern: PSC-PSOE, CiU i ERC.