La targeta rosa a partir del 60 anys serà d’aplicació aviat a Badalona, a petició de CCOO

El passat 29 de gener de 2008, la Unió Local de CCOO de Badalona, va tenir una reunió amb la Regidora de Serveis Socials Paquita Teruel per a acordar l’aplicació de la Targeta Rosa a partir dels 60 anys, en l’actualitat i a petició de CCOO de Badalona i amb acord d’Ajuntament des de l’any 98, s’aplica als 62 anys. En la reunió mantinguda el passat 17 d’abril, entre Paquita Teruel i Francisco Padilla, per part de l’Ajuntament de Badalona, i Juan Gómez i María Gallardo, per CCOO de Badalona, s’han adquirit els següents compromisos:

1.- La Regidoria de Serveis Socials mantindrà les oportunes reunions amb el nou Alcalde per a que, a partir del mes de maig de 2008, es posi en marxa la concessió de la Targeta Rosa a partir dels 60 anys.

2.- La Comissió de Jubilats/des i Pensionistes de CCOO de Badalona traslladarà al Consell de la Gent Gran, perquè assumeixi una Moció sol•licitant al Consistori la concessió de la Targeta Rosa a partir dels 60 anys.

3.- La Unió Local de CCOO de Badalona proposa a la Regidoria de Serveis Socials un major control en la concessió de Targetes subvencionades a fi que aquestes siguin concedides a les persones més necessitades i que reuneixin els requisits exigits per l’Entitat Metropolitana del Transport.

La trobada ha estat valorada molt positivament per ambdues parts ja que a més de la Targeta Rosa es van tractar temes d’interès per a altres col•lectius com són les dones, les persones dependents, l’accessibilitat dels transports públics per a els usuaris del mateix, etc.

CCOO de Badalona sol•licitarà una reunió amb l’Alcalde de Badalona, Jordi Serra, a fi de posar en comú algunes de les propostes socioeconòmiques per a treballadors/es i ciutadans/nes de Badalona entre elles, i comentades amb la Regidoria de Serveis Socials, els drets laborals de les persones dependents. CCOO, que està per la integració laboral de les persones amb autonomia personal limitada, considera que ha d’haver-hi major sensibilitat del conjunt de la societat, així com d’una part dels agents socials, per a la seva inserció laboral amb total garantia dels seus drets.