Imatge gràfica i logotips de CCOO de Catalunya

La imatge de CCOO

La imatge en forma de logotip és un element que permet reconèixer d’una manera simple tot allò que representa una organització. La imatge de CCOO permet a la nostra afiliació identificar-se com a part integrant de tot el que representa CCOO: la seva història, els seus valors i el referent a l’empresa i a la societat.

A la resta de la ciutadania, la imatge de CCOO li permet reconèixer el que som: la primera organització sindical i social de Catalunya i de l’Estat espanyol.

Colors Pantone del Logotip de CCOO de Catalunya

Manual d’identitat gràfica

El manual d’identitat gràfica de CCOO de Catalunya pretén garantir la normalització de la imatge del sindicat i facilitar a les diverses organitzacions que en formen part tots els elements necessaris per a una aplicació adequada.

Logotips

3. Territoris
4. Fundacions i altres

6. Campanya d’afiliació: “Gent com tu millora el món”
Laura Gent Com Tu Millora El Mon

Amb la quota de la Laura hem ajudat a dissenyar plans d’igualtat a empreses de tot Catalunya. Gràcies a ella, milers de dones treballen ara en empreses més igualitàries!

Xavi Gent Com Tu Millora El Mon

El Xavi és delegat de prevenció de riscos laborals. A més, amb la seva quota negociem convenis que milloren les condicions laborals de tothom.

Isabel Gent Com Tu Millora El Mon Hq

La Isabel treballa en el sector de la diversitat funcional. La seva quota fa que altres treballadors i treballadores rebin assessorament jurídic quan els sorgeix un problema a la feina.

Roberto Gent Com Tu Millora El Mon

El Roberto, amb la seva quota, ha plantat la llavor de la reforma laboral i moltes persones tenen ara, gràcies a ell, un contracte estable.

Anna Gent Com Tu Millora El Mon

L’Anna acaba de començar a treballar. Sap que amb la seva quota defensem el sistema de pensions. Ara, i quan ella el necessiti.

Franz Gent Com Tu Millora El Mon

Amb la quota del Franz fem sentir la nostra veu a través del nostre Gabinet Jurídic, que assessora i acompanya cada any milers de persones en els seus conflictes laborals.

Koila Gent Com Tu Millora El Mon

La Koila treballa a la neteja viària. Amb el seu compromís i la seva quota, hem frenat ERO, hem aturat acomiadaments i hem dissenyat plans d’igualtat per a milers de persones treballadores.

Carles Gent Com Tu Millora El Mon

Amb la quota del Carles obliguem les empreses de plataforma a regularitzar els seus treballadors i treballadores, i estem aconseguint posar fi als abusos.

Eva Gent Com Tu Millora El Mon

L’Eva és funcionària i amb la seva quota fa que puguem negociar en nom de 8 de cada 10 treballadors i treballadores catalans.

Pablo Gent Com Tu Millora El Mon

El Pablo va millorar les seves competències als nostres programes de formació i ara ajuda altres persones a desenvolupar les seves competències. A més, amb la quota ajuda que els treballadors i treballadores migrants coneguin els seus drets.

Koyla Pablo Gent Com Tu Millora El Mon Afiliat

Amb la quota de la Koyla, el Pablo ha rebut formació per reciclar-se, i ara ell ajuda també altres persones que estan a l’atur perquè trobin una nova feina. Afiliar-te a CCOO millora la teva vida i la de milions de persones!

Xavi Isabel Gent Com Tu Millora El Mon Afiliat

Un fil invisible de solidaritat uneix al Xavi i a la Isabel i les més de 140.000 persones afiliades a CCOO que, amb la seva quota paguen la formació, la negociació col·lectiva i la lluita pels drets de milions de persones.

Carles Franz Gent Com Tu Millora El Mon Afiliat

Amb l’aportació del Carles hem regulat l’economia de plataforma i ara el Franz té un contracte estable. La quota de CCOO millora la teva vida i la de milions de persones!

Eva Anna Gent Com Tu Millora El Mon Afiliat

L’Eva és funcionària i lluita cada dia perquè els seus companys i companyes tinguin unes condicions dignes. A més, amb la seva aportació ha fet que s’aprovés la reforma laboral, de manera que l’Anna ha deixat la precarietat enrere. La quota de CCOO millora la teva vida i la de milions de persones!

Laura Roberto Gent Com Tu Millora El Mon Afiliat

Quan t’afilies a CCOO, hi surts guanyant tu i la resta de la societat. Amb la quota de la Laura d’Acció Jove, hem aconseguit que el Roberto, treballador municipal de la neteja, torni a tenir 35 hores de jornada laboral. Afiliar-te a CCOO millora la teva vida i la de milions de persones!