Butlletí de notícies nº125

Edició nº 125

Benvolgut/da afiliat, afiliada, aquí tens un recull de les darreres notícies més importants. Als apartats formació, descomptes i ocupació també trobaràs novetats!

Participa a l'Assemblea Sindical Oberta

Participa en l’Assemblea Sindical Oberta, pren la paraula!

El 23 de juliol VOTA

CCOO i UGT convoquen vaga a RENFE els dies 16 i 19 de febrer per falta de personal a Rodalies de Catalunya

Llegeix la notícia

El Govern es compromet amb CCOO a negociar un nou acord per a les i els empleats públics

Llegeix la notícia

Acord a l’empresa de transport Teifer,

finalitza la vaga.

Llegeix la notícia

Les treballadores del SAD aniran a la vaga per protestar per l’enrocament de la patronal

Llegeix la notícia

CCOO convoca vaga indefinida a partir del 15 de gener al centre del 112 a Barcelona que gestiona les trucades d’emergència de Catalunya

Formació

Consulta els pròxims cursos o visita la seva web per veure l’àmplia oferta que ofereix la fundació Paco Puerto

Consulta els cursos

Edicions febrerCursos d’anglès, Word, Excel i Access.

Estudia Anglès online amb Wellington

per només 49 euros a l’any

Descomptes

Ofertes CCOO estiu 2024

Llegeix la notícia

Fes clic a les darreres ofertes 👆

Tots els afiliats i afiliades de CCOO de Catalunya poden gaudir de descomptes en tot tipus d’establiments i serveis. Pots veurel’s aquí tots!

Ocupació

Aquí pots veure el butlletí amb ofertes d’ocupació pública, privada i estrangera, així com beques i formació

Butlletí d’ocupació

Recorda, tota aquesta

informació i molta més,
la trobaràs sempre a la  nostra web!

FbTwYt

Informació sobre protecció de dades.

Responsable: CCOO de Catalunya. Finalitat: informar-te de l’activitat de CCOO i enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre Sindicat que són d’interès per a tu. Destinataris: no cedim les teves dades a tercers. Pots exercir els teus Drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat o limitació o resoldre qualsevol tipus de dubte al respecte, enviant una có, indicant “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CSCONC, situat en Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, ens pots escriure un correu electrònic a [email protected] (delegat de protecció de dades). Pots consultar la informació addicional sobre protecció de dades en la nostra política de privacitat.