MÉS DRETS, MÉS CONQUESTES, EN VOLEM MÉS

QUI SOM

Som un milió de persones afiliades que hem decidit unir-nos i organitzar-nos per a defensar els nostres interessos i drets laborals i socials col·lectivament. Al llarg de la nostra història, i gràcies a la lluita de multitud de treballadors i treballadores anònimes que es van organitzar en Comissions Obreres, hem aconseguit avançar en drets i llibertats que avui considerem imprescindibles, que enforteixen la nostra democràcia, i continuem conquistant nous drets dia a dia.

Allí on un treballador o una treballadora ens reclami, estarem, sens dubte, les Comissions Obreres.

QUE FEM

Icona Convenis

Defensem drets

Comptes amb la nostra representació en les empreses, en les taules de negociació dels convenis i amb el nostre gabinet jurídic.

Icona Assessorament

Assessorament

Resoldrem dubtes i qüestions personals que tinguin a veure amb la teva feina

Icona Descomptes

Descomptes

Si ets de CCOO pots gaudir de descomptes en tot tipus d’establiments i serveis.

Icona Formació

Formació

Apunta’t al curs que necessites! Formació professional, per a adults, per a representants sindicals…

COM HO FEM?

Gràcies a la nostra afiliació. Sens dubte. Sense totes i cadascuna de les persones que contribueixen solidàriament amb la seva quota sindical, les nostres conquestes no haurien estat possibles.

Tota l’activitat, des de l’acció sindical dels equips d’extensió, fins als serveis jurídics, i fins i tot les funcions constitucionals a les quals ens emplaça la legislació, se sustenten sobre la quota sindical que el milió de treballadores i treballadors aportem mensualment. Pots consultar les diferents quotes segons la teva situació.

D’aquesta manera, garantim que l’acció de la nostra organització sigui totalment lliure i autònoma, no depenem de subvencions ni agents externs. El nostre únic interès és defensar a les nostres companyes i companys.

MÉS CCOO

Som la principal organització sindical del país, hem atès innombrables casos, resolt multitud de negociacions de manera favorable i reeixit drets que avui dia considerem irrenunciables.

Però fa falta més. Fan falta més drets, més salaris, més protecció, més igualtat. Fa falta més i millor ocupació i, per a tot això, volem més Comissions Obreres.

Imagen 01

La crisi pandèmica de la COVID ha suposat un dur cop per a la societat i per al mercat laboral, que gràcies, particularment, a la nostra acció ha tingut una sortida que ha protegit l’ocupació i a les persones treballadores. Ara és el moment de continuar avançant, de conquistar més drets. Els acords en matèria laboral o la pujada del salari mínim interprofessional (SMI) són avanços molt significatius, però volem més, per justícia social i equitat econòmica.

Imagen 02

Són moltes les consultes que des de CCOO atenem diàriament per a resoldre dubtes i assessorar les nostres companyes i companys, però som conscients que hi ha casos als quals no arribem. Volem arribar a tots ells, estendre l’abast de la nostra cobertura a quants més treballadors i treballadores sigui possible.

Imagen 03

Ens devem a la nostra gent, a les treballadores i els treballadors. Que no et maregin: el 85% del finançament del sindicat prové de la quota sindical de la seva afiliació. Amb l’aportació que l’afiliació fa, posem a la disposició del conjunt de treballadores i treballadors de manera solidària els serveis jurídics i organitzem l’acció sindical. No depenem de ningú, ens devem a la nostra afiliació, i així volem que continuï sent.

Imagen 04

Som molt conscients que els drets no es regalen, i que és l’acció sindical de l’afiliació i la representació sindical en els centres de treball la que aconsegueix avanços i conquestes construint moviment obrer. Encara queden moltes conquestes, molts drets pels quals cal continuar lluitant, i tot el suport és poc.

Organitza’t i lluita en les Comissions Obreres.

DFGDFGFDGDFGDG

No t’ho pensis més…