Qui som CCOO Serveis a la Ciutadania

El desenvolupament de la societat del benestar comporta un fort desplegament dels serveis comunitaris, socials i personals, que produeixen canvis en el concepte d’administració i la seva relació amb la ciutadania. Els serveis juguen un paper fonamental en la nostra economia, pel seu caràcter estratègic i per ser una eina indispensable per al desenvolupament de l’activitat empresarial de tots els sectors.

La resposta sindical a aquesta complexitat social i econòmica, la nostra resposta, ha estat la de generar els àmbits organitzatius útils i necessaris per abordar-la, fer-la realitat constituint la Federació de Serveis a la Ciutadania, la qual té el repte i la responsabilitat de representar a més de 305.000 treballadors i treballadores i a més de 4.700 delegades i delegats escollits en les darreres eleccions sindicals sota les sigles de CCOO. Organitzant també fins a 15 sectors productius amb diferents problemàtiques professionals però amb un element comú, que és el servei a la ciutadania.

Organitzem en el nostre si els sectors d’activitat del transport aeri, transport per carretera, transport ferroviari, paper, gràfiques i fotografia, mar, mitjans de comunicació, cultura i espectacle, oci i esport, postal, telecomunicacions, administració de justícia, administració general de l’Estat, empreses del cicle integral de l’aigua, administració de la Generalitat, administració local, empreses i entitats de serveis socials i d’atenció a les persones, a més de la secció sindical intercentres de l’ONCE.

Et donem, doncs, la benvinguda a CCOO, a l’FSC, i esperem i desitgem que aquest espai web que estàs visitant et sigui útil. Si vols fer-nos coneixedors d’algun suggeriment i/o proposta, ens la pots fer arribar a [email protected]. T’ho agrairem.

Cabecera

Compromisos

Entre els compromisos assumits en el nostre 4r Congrés, destaquen:

• Adaptació del model productiu
  • Drets de ciutadania i serveis públics
  • Temps d’igualtat
  • Enfortiment del sindicat

Guió ponència quart congrés de la Federació de serveis a la ciutadania

També pots consultar tots els documents del 4art congrés de la FSC

On ens confederem?

CCOO serveis a la ciutadania de Catalunya estem confederats a CCOO de Catalunya i a la federació estatal de CCOO de serveis a la ciudania, que alhora estan confederades a la CS de CCOO que, al seu torn, està afiliada a la Confederació Europea de Sindicats (CES) i a la Confederación Sindical Internacional (CSI).

També estem afiliats a Global Union, UITA i EFFAT a través de la federació estatal de CCOO serveis a la ciutadania.