Presentació del llibre ‘Aquí no hem vingut a estudiar', d'Enric Juliana

Vídeo de l'acte de presentació del llibre ‘Aquí no hem vingut a estudiar', d'Enric Juliana, el 25 de novembre

més informació »

Premi Ángel Rozas, a la recerca en ciències socials per a investigadors i investigadores novells

El jurat del Premi Ángel Rozas va emetre el seu veridicte el 20 de novembre del 2020 i va acordar declarar desert el premi d'enguany.

Dia de la fundació

CCOO de Catalunya va celebrar "El dia de la fundació", amb dues sessions sobre "Democratitzant el treball" i "Memòria obrera i democràcia: trenta anys de l'Arxiu Històric de CCOO de Catalunya”

més informació »

'Aquí no hem vingut a estudiar'

Enric Juliana Ricart presenta el seu nou llibre 'Aquí no hem vingut a estudiar'.

CCOO de Catalunya celebra el Dia de la Fundació

Per segon any, CCOO i la Fundació Cipriano Garcia convoquen el “Dia de la Fundació”, el 20 de novembre, en conmemoració de la fundació de la Comissió Nacional de Catalunya el mateix dia de 1964

L'Arxiu Històric de CCOO de Catalunya presenta el seu catàleg amb una nova web

més informació »

'Butlletí d'actualitat jurídica i sindical', núm. 62 (novembre del 2020)

Servei d'informació i documentació jurídica.

Atorgats els premis de poesia de CCOO de Catalunya 2020

Atorgament del 31è Premi de Poesia Miquel Martí i Pol, el 24è Premi de Poesia José M.ª Valverde i el 21è Premi de Poesia Memorial José López García de CCOO de Catalunya

més informació »

Presentació de l'estudi “Digitalització i noves formes de representació col·lectiva”

El passat 17 de setembre, l'Aula Treball i Societat de CCOO de Catalunya va organitzar una jornada de presentació de l'estudi "Digitalización y nuevas formas de representación colectiva"

més informació »

Recull de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva

Aquesta llista inclou tots els convenis col·lectius publicats a diaris oficials, articles de publicacions periòdiques, estudis, informes, etc.

més informació »

Butlletí Treball, Economia i Societat (octubre del 2020)

Aquest Butlletí analitza la democràcia econòmica, la democràcia en l'empresa i experiències d'economia social i solidària. Com avançar en democràcia econòmica és avui dia un debat urgent i necessari.

més informació »

Red de Archivos de CCOO: valoración y propuestas al Anteproyecto de Ley de Memoria Democrática. El Anteproyecto representa avances sustanciales

més informació »

La nostra Memòria Democràtica. Via Laietana, d'espai de tortura a espai de memoria

L'acte té un doble caràcter: reivindicar la memòria democràtica pel que fa a les diverses etapes de l'edifici de la Comissaria de Via Laietana i també pretén argumentar i informar sobre l'oportunitat per esdevenir un centre memorial i documental de la repressió franquista a Catalunya.

Homenatge anual a les Brigades Internacionals

En commemoració del 82è aniversari del seu comiat de Barcelona, homenatge anual a les Brigades Internacionals

111è aniversari de l'afusellament de Ferrer i Guàrdia

111è aniversari de l'afusellament de Ferrer i Guàrdia, amb la participació de la Fundació Cipriano Garcia – CCOO de Catalunya i la Federació d'Educació de CCOO de Catalunya

17è Cicle de Cinema i Drets Humans

Cicle de Cinema i Drets Humans, organitzat per la Universitat de Lleida i del qual CCOO de Lleida és col·laborador juntament amb la Coordinadora d'ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida i Amnistia Internacional.

més informació »

El llarg adeu de la desindustrialització. La ciutat dels treball(s)

Vídeos de les sessions de la jornada internacional "El llarg adéu de la desindustrialització. La ciutat dels treball(s)"

Homenatge als Immolats pel franquisme

Homenatge als Immolats pel franquisme, organitzat per l'Associació Pro-Memòria als Immolats per la Llibertat a Catalunya. També recordarem al nostre President màrtir Lluís Companys, en el seu 80è aniversari del seu afusellament.

més informació »

Ells són pocs, nosaltres som moltes

Les jornades de la UPEC se celebraran de forma presencial i en streaming els dies 4, 5 i 6 de novembre. Es farà a la Sala Brigades Internacionals de la UGT de Catalunya

més informació »

Recull mensual de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva

Vídeo de l'acte de presentació del llibre de Txema Castiella

Vídeo de l'acte de presentació del llibre de Txema Castiella 'El Guti. L'optimisme de la voluntat'.

El Guti. L'optimisme de la voluntat

La biografia d'una figura clau de les esquerres catalanes que encara perdura en el record de moltes persones. El Guti va ser una figura important de la política catalana i una part de la vitalitat, la intel·ligència i el tarannà unitari de la resistència al franquisme porta la seva petja.

més informació »

Butlletí d'actualitat jurídica i sindical, núm. 61 (octubre del 2020)

Servei d'informació i documentació jurídica

més informació »

El llarg adéu de la desindustrialització. La ciutat dels treball(s)

Jornada internacional El llarg adéu de la desindustrialització. La ciutat dels treball(s)

més informació »

Lliurament del Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en l'àmbit laboral 2020

En el marc de la Festa del Treball Digne, que es va celebrar el 3 d'octubre, la fundació ha donat a conèixer la candidatura guanyadora de l'11a edició del Premi Autora Gómez, a la lluita feminista en l'àmbit laboral.

111è aniversari de l'afusellament de Ferrer i Guàrdia

La Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya i la Federació d'Educació de CCOO de Catalunya participem en l'homenatge a Francesc Ferrer i Guàrdia, una figura sovint oblidada en el món de l'educació

més informació »

Amos y esclavos: trabajo, rebelión y comercio en la esclavitud transatlántica

Jornada internacional: "Amos y esclavos: trabajo, rebelión y comercio en la esclavitud transatlántica"

6a Ruta activa

6a Ruta activa. En defensa d'una mobilitat més sostenible en els desplaçaments laborals, organitzada per CCOO de Catalunya, amb la col·laboració de la Fundació Cipriano Garcia - CCOO de Catalunya

Manifest del Seminari Salvador Seguí

El Seminari Salvador Seguí de CCOO de Catalunya davant la celebració de l'Onze de Setembre vol aportar algunes reflexions sobre la situació actual i el model de país que volem construir

més informació »

Recull de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva (juliol-agost del 2020)

més informació »

Digitalització i noves formes de representació col·lectiva

Jornada de presentació de l'estudi: “Digitalización y nuevas formas de representación colectiva”.

més informació »

Vídeos de les intervencions en l'acte "Per una reconstrucció nacional i social al servei de les persones".

Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en l'àmbit laboral 2020

Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l'àmbit laboral 2020. Candidatures presentades

més informació »

CCOO de Catalunya celebra el Dia de la Fundació sota el lema “Democratitzant el treball”

Per segon any, el sindicat organitza l'acte "El dia de la fundació". Es commemorarà la fundació del sindicat, el 20 de novembre del 1964, ara fa 56 anys, a l'Església de Sant Medir de Barcelona, i servirà per posar en relleu la funció que compleix la Fundació Cipriano García, pel que fa a la memòria de les lluites obreres.