Notícies

Recull de convenis col·lectius i documentació de negociació col·lectiva (maig i juny)

Aquesta llista inclou tots els convenis col·lectius publicats a diaris oficials, articles de publicacions periòdiques, estudis, informes, etc.

més informació »

"Governar les transicions. Reptes climàtics, digitals i demogràfics"

Podeu seguir les sessions de la 29a Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya "Governar les transicions. Reptes climàtics, digitals i demogràfics", mitjançant la pàgina web de CCOO de Catalunya.

més informació »

Governar les transicions. Reptes climàtics, digitals i demogràfics

Convocada la 29a Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya: "Governar les transicions. Reptes climàtics, digitals i demogràfics "

La UPEC confinada

Com ja us vam avisar, hem decidit fer una UPEC confinada en línia els dies 1, 2 i 3 de juliol amb el suggeridor programa que detallem a continuació.

Vídeos de presentació de l'Arxiu Històric de CCOO de Catalunya

Vídeos de presentació de l'Arxiu històric de CCOO de Catalunya, en el Dia Internacional dels Arxius 2020

IV Col·loqui internacional sobre violència política al segle XX

més informació »

'Butlletí Treball, Economia i Societat' (juny del 2020)

Inclou el dossier "COVID-19: eines per la reconstrucció". També les seccions editorial (Posar les persones al centre de la reconstrucció social i econòmica), Nota de conjuntura i Hemeroteca (accés a tots els números del BTES)

Causes i efectes de la precarietat laboral, una anàlisi en temps de la COVID-19

L'Aula de Treball i Societat de CCOO de Catalunya organitza el seminari en línia Causes i efectes de la precarietat laboral, una anàlisi en temps de la COVID-19.

Deu anys sense Ángel Rozas

Deu anys sense Ángel Rozas. Des del sindicat, mitjançant la Fundació Cipriano García, se li farà un homenatge amb el títol “La dignitat obrera”.

La Fundació Cipriano García de CCOO presenta la seva col·lecció d'audiovisuals

La Fundació Cipriano García de CCOO presenta la seva col·lecció d'audiovisuals en el Dia Internacional dels Arxius, que se celebra el 9 de juny.

Centenari de Maria Salvo

Centenari de Maria Salvo. 100 anys de lluita i compromís antifranquista

Un último abrazo a Juan Genovés

Article de Javier Tébar, director de l'Arxiu Històric de CCOO de Catalunya, Fundació Cipriano García per la mort de Juan Genovés

més informació »

La Fundació Cipriano García col·labora en la celebració de la "Festa della liberazione" italiana

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya col·labora en la celebració de la "Festa della liberazione" italiana, a Barcelona, el 25 d'abril. Es commemora la fi de l'ocupació alemanya i del govern feixista al 1945, l'alliberament per part dels partisans.

Premis de poesia de CCOO de Catalunya

Premis de poesia de CCOO de Catalunya: ampliació del termini de presentació de treballs

més informació »

Cuando vengan los nuestros. Nando y Maruja: una historia de solidaridades, de Núria Sánchez Masip

Publicat el número 8 dels Materials d'Història de l'Arxiu de CCOO de Catalunya, "Cuando vengan los nuestros. Nando y Maruja: una historia de solidaridades", de Núria Sánchez Masip

més informació »

CCOO de Catalunya lamenta la mort del dibuixant Juste de Nin, que va col·laborar amb el sindicat en la dècada dels 70

CCOO de Catalunya lamenta la mort del dibuixant i creador de moda, Juste de Nin, a l'edat de 75 anys. Juste de Nin va col·laborar amb CCOO de Catalunya amb els seus dibuixos des del 1973 a la publicació 'Luchas Obreras' i posteriorment a la nostra històrica revista 'Lluita Obrera', fins a principis dels anys 80. I ho va fer amb els pseudònims de El Zurdo primer, i L'Esquerrà després. Els seus dibuixos formen part de la història gràfica i visual de la nostra organització.