Via Laietana, 16. 7a planta
 contrast
Idiomes

Notícies

Congrés internacional La hibernació de la granota, 10 anys de Lleis de la Memòria i politiques a Espanya i Catalunya (2007-2017).

Del 28 al 30 de novembre tindrà lloc el Congrés Internacional “La hibernació de la granota, 10 anys de Lleis de la Memòria i politiques a Espanya i Catalunya (2007-2017)” a la Universitat Central de Barcelona (Plaça Universitat).

La Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya convoca la 5a edició del Premi Ángel Rozas, a la recerca en ciències socials per a investigadors i investigadores novells. Aquest premi, de caràcter biennal, consisteix en la publicació i la distribució del treball guanyador. El termini d'admissió d'originals finalitza el 28 de setembre del 2018, a les 17 hores.

Recordant Cipriano García

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya, amb el suport de l'Ajuntament de Castelldefels, ha organitzat l'acte “Recordant Cipriano García”, que tindrà lloc a Castelldefels el proper dia 20 de novembre de 2017, a les 18 hores, al temps que inaugurarà l'exposició “Cipriano García. Els valors de la dignitat obrera”.

Presentació del llibre 'Los ingenieros de Franco', de Lino Camprubí.

El proper 15 de novembre, a les 19 hores tindrà lloc la presentació del llibre Los ingenieros de Franco, de Lino Camprubí. L'acte es celebrarà al Speakers'Corner - Espai Assemblea, a la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, Barcelona.

Kristallnacht: la Nit dels Vidres Trencats

La Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya, col·labora en l'acte institucional que organitza el Comissionat de Programes de Memòria de l'Ajuntament de Barcelona i les Comunitats Jueves de Barcelona en commemoració de la Nit dels Vidres Trencats (Kristallnacht)

El proper 9 de novembre, a les 19 h, al Cafè de Mar (carrer de Santa Rita, 1, Mataró), tindrà lloc una taula rodona amb el títol: "Sindicalisme confederal: el pensament de Joan Peiró a la llum dels nostres dies", organitzada per la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona, i la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya i la comissió ciutadana "Joan Peiró: 75 anys del seu afusellament (1942-2017)".

Jazz i poetes de la revolució. Exposició: "Petrograd 1917 Barcelona"

Per presentar l'exposició Petrograd 1917 Barcelona, celebrarem un acte: Jazz i poetes de la revolució. La lectura de Poemes anirà a càrrec de Andreu Ausas i la música de Random Quarte, a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona

Debat sobre "Treball esclau. Passat i present"

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya organitza un debat sobre Treball esclau. Passat i present, en el marc de la Setmana del Treball Digne que organitza la Fundació Pau i Solidaritat. L'acte tindrà lloc el proper dijous 30 d'octubre a les 18 hores a Speakers' Corner - Espai l'Assemblea, a la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana,16, soterrani, Barcelona).

Congrés internacional sobre la revolució russa, del 25 al 27 d'octubre del 2017, a Barcelona

Amb motiu de la commemoració del centenari de la Revolució Russa (1917-2017), del 25 al 27 d'octubre del 2017, es celebrarà a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona, un congrés internacional sobre la revolució russa.

Homenatge a les Brigades Internacionals

Dissabte 21 d'octubre, a les 11 h, tindrà lloc un homenatge a les Brigades Internacionals, organitzat per l'Associació d'Amics de les Brigades Internacionals de Catalunya amb la col.laboració de l'Associació Catalana d'Expresos Polítics del Franquisme, del Memorial Democràtic i de l'Ajuntament de Barcelona, a l'Espai Jove Boca Nord

Presentació de la novel·la gràfica 'Esperaré siempre tu regreso', sobre els records d'un supervivent de Mauthausen

El proper dijous, 19 d'octubre tindrà lloc la presentació de la novel·la gràfica: Esperaré siempre tu regreso de Jordi Peidro, a l' Speakers' Corner de l'Espai l'Assemblea, CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona) a les 18 hores.

Acte en memòria del que ha representat la Presó Model

L'acte té per objectiu "acomiadar" la presó Model, un cop aconseguit l'alliberament de l'espai per al seu ús per la ciutadania. A l'acte hi va haver el testimoni de persones preses i de familiars.

Acció Perímetre, Presó de Dones de Les Corts. Marcació temporal de la presó desapareguda

L'acció té per objectiu marcar temporalment el perímetre de la desapareguda Presó de Dones de les Corts, -“Prisión Provincial” durant la dictadura franquista entre els anys 1939 i 1955, evidenciant els límits de l'antic emplaçament; reproduint de forma efímera una part dels vestigis territorials desapareguts.

Ofrena floral en memòria del 108è aniversari de l'afusellament de Francesc Ferrer i Guàrdia

Un any més, el 7 d'octubre a Montjuïc, la Fundació Cipriano García i CCOO de Catalunya han participat a l'homenatge a Francesc Ferrer i Guàrdia, pedagog i fundador de l'escola moderna, que va ser afusellat el 1909, ara fa 108 anys.

Ampliació del termini d'inscripcions: 11/10 per al postgrau "Idees i experiències polítiques transformadores"

Ampliació del termini d'inscripcions del Postgrau. "Idees i experiències polítiques transformadores" Data final per a fer la inscripció: dimecres 11 d'octubre de 2017. Data final per a fer el pagament de la matrícula: diumenge 15 d'octubre de 2017. Començament de les classes: dilluns 16 d'octubre de 2017.

AJORNAT: Debat sobre Treball esclau. Passat i present.

Farem un dialeg entre el treball esclavitzat en el passat i el que va representar en l'estructura econòmica i social de la ciutat de Barcelona i el que avui significa el treball d'explotació severa al món i com ens interpela. En aquest acte es presentarà la guia de l'itinerari Barcelona, llegats de l'esclavitud i l'abolicionisme. Hi intervindran: Javier Laviña, professor d'història d'Amèrica de la Universitat de Barcelona i Michela Albarello, secretària d'Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya.

Lliurament del Premi Aurora Gómez 2017

El Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l'àmbit laboral d'enguany ha estat atorgat al projecte “Nocturnas: La vida cotidiana de las mujeres que trabajan de noche en el Área Metropolitana de Barcelona". El lliurament del premi tindrà lloc el proper dissabte 16 de setembre a les 13,30, dins dels actes de la tradicional Diada del Treball Digne, a La Farga de L'Hospitalet, c. Barcelona, 44. 08901, L'Hospitalet de Llobregat.

11 de setembre: acte d'homenatge a Salvador Allende

CCOO de Catalunya participarà en l'acte d'homenatge a Salvador Allende que tindrà lloc el proper 11 de setembre, a les 10.30 h, a la plaça de Salvador Allende del barri del Carmel de Barcelona.

La Confederació davant dels fets nacionals

En el marc de l'11 de Setembre, Diada Nacional de Catalunya, CCOO de Catalunya organitza un debat sobre la Confederació davant dels fets nacionals. Aquest debat forma part de la trobada Galeuscat i tindrà lloc el divendres, 8 de setembre, a les 10 hores, a la sala 11 de la seu central de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, primera planta, de Barcelona).

Manifest i actes amb motiu de l'11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya

CCOO de Catalunya ha organitzat i participarà en diversos actes amb motiu de l'11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya.

CCOO reprèn les trobades GalEusCat per tractar sobre el sindicalisme davant dels fets nacionals

Amb el lema "La Confederació davant dels fets nacionals", CCOO de Galícia, CCOO d'Euskadi i CCOO de Catalunya reprendran aquest 8 de setembre les trobades sindicals GalEusCat després dels congressos realitzats a les comunitats corresponents i a la confederació estatal del sindicat.

CCOO de Catalunya lamenta la mort de Montserrat Avilés, històrica advocada laboralista compromesa amb els drets i les llibertats dels treballadors i les treballadores

CCOO lamenta profundament la mort de l'advocada laboralista Montserrat Avilès, molt vinculada a la història del nostre sindicat i compromesa amb la defensa dels drets i les llibertats dels treballadors i les treballadores del nostre país. El despatx laboralista que compartí amb el també advocat Albert Fina esdevingué una referència en la defensa dels drets dels treballadors durant el franquisme. Els fons del despatx estan dipositats a l'Arxiu Històric de CCOO de Catalunya.

CCOO i UGT critiquen la mirada esbiaixada de l'exposició sobre la presó Model de Barcelona

La “memòria robada” també parla a la Model.

Una delegació de CCOO de Catalunya visita la presó Model

Una delegació de CCOO de Catalunya ha visitat la presó Model just un mes després del seu tancament. A la delegació, hi han participat alguns companys que van estar tancats en aquesta presó per lluitar, des de la clandestinitat, contra la dictadura de Franco i en defensa dels drets dels treballadors i treballadores.

2a edició del Postgrau: 'Idees i experiències polítiques transformadores'

El termini d'inscripcions de la 2a edició del Postgrau: "Idees i experiències polítiques transformadores", impulsat per la Fundació Cipriano Garcia i la Fundació Nous Horitzons amb la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la UAB, s'ha ampliat

Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya: 'El valor dels temps'

L'objectiu de l'Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya és reflexionar sobre el valor dels temps socials i laborals per ajudar, d'una banda, a definir l'estratègia sindical i a elaborar propostes per als espais de negociació col·lectiva i, de l'altra, elaborar propostes de caràcter intern de l'organització per a la millora de la gestió del temps.

Homenatge a Joan Peiró en el 75è aniversari del seu afusellament

La Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya va participar en els actes d'homenatge que van tenir lloc el passat 24 de juliol en commemoració dels 75 anys del seu afusellament per les autoritats franquistes.

La Lola fa 100 anys

El proper dijous 29 de juny, a les 19 h. tindrà lloc un acte homenatge a “la Lola” del Poblenou, amb motiu dels seus 100 anys, al Centre Moral i Cultural del Poblenou, c. Pujades, 176, Barcelona.

60 anys del Seat 600, 60 anys de lluita. Exposició: "SEAT 600, motor de llibertat"

Amb motiu del 60è aniversari de la fabricació del Seat 600, al vestíbul de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16) acull fins al 27 de juliol l'exposició "Seat 600, motor de llibertat".

Pel nom de tots i de totes: La Model és La Model

Manifest sobre el nom que ha de dur La Model. Associacions memorialistes rebutgen amb tota fermesa que La Model, l'espai i l'edifici memorial porti un nom diferent al que li és propi, i que la ciutadania ha fet seu. La Model és La Model.

Presentació del llibre 'No tengáis miedo de lo nuevo. Trabajo y sindicato en el capitalismo globalizado', de José Luis López Bulla i Javier Tébar Hurtado

El dimecres 14 de juny, a les 19 hores, a la sala 42 de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, de Barcelona), tindrà lloc la presentació del llibre: 'No tengáis miedo de lo nuevo. Trabajo y sindicato en el capitalismo globalizado', de José Luis López Bulla i Javier Tébar Hurtado,

Jornada de portes obertes: 9 de juny, Dia Internacional dels Arxius

El divendres 9 de juny, de 10 a 14 h, tindrà lloc una Jornada de portes obertes a l'Arxiu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani,Barcelona), amb una visita guiada i gratuïta.

Comunicat de la plataforma ciutadana "Fem nostre l'espai de la Model"

Tancament de la presó de Barcelona.

Exposició del fanzín 'CCOOMICS'

Exposició del fanzín 'CCOOMICS', amb historietes de contingut social realitzades per alumnes de les escoles d'art La Llotja de Barcelona i Pau Gargallo de Badalona. L'acte tindrà lloc el dimarts 30 de maig, a les 17.30h, a l'Espai l'Assemblea (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona). Romandrà oberta al públic fins el 16 de juny.

Universitat Progressista d'Estiu de Catalunya 2017

L'edició 2017 està inspirada en la coneguda frase d'Antonio Gramsci: “El vell món es mor. El nou triga a aparèixer. I en aquest clarobscur sorgeixen els monstres”. Per fer-ho senzill ho hem adaptat i el lema d'enguany serà “En l'interval sorgeixen monstres“.

40 anys de la matança d'Atocha

CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf retran un homenatge als advocats laboralistes d'Atocha, quaranta anys després de la matança. L'acte es celebrarà el divendres 26 de maig a les 18:00 hores als locals de CCOO de Cornellà de Llobregat,

Lliurament dels premis de poesia Miquel Martí i Pol i José M. Valverde de CCOO de Catalunya

CCOO de Catalunya ha dut a terme l'acte de lliurament dels seus premis de poesia, el 28è Premi de Poesia Miquel Martí i Pol, en llengua catalana, i el 21è Premi de Poesia José M. Valverde, en llengua castellana

Atorgats els premis de poesia de CCOO de Catalunya

Atorgats els premis del 28è Premi de Poesia Miquel Martí i Pol, en llengua catalana, i del 21è Premi de Poesia José M. Valverde, en llengua catalana.

Premis de Poesia de CCOO de Catalunya: Martí Pol i José M. Valverde

El proper 13 de maig, a les 12 h, a la plaça Víctor Balaguer de Barcelona, tindrà lloc l'acte de lliurament del 28è Premi de Poesia Martí Pol i del 21º Premio de Poesía José Mª Valverde.

Seminari: “La lluita per a la revitalització dels sindicats japonesos: l'organització dels treballadors després de la desregulació del mercat laboral”

El proper dimarts, 9 de maig, dimarts, a les 16:00 hores, a l'Speaker's Corner (Sala Assemblea) de CCOO de Catalunya, Via Laietana núm. 16, soterrani, tindrà lloc el seminari “La lluita per a la revitalització dels sindicats japonesos: l'organització dels treballadors després de la desregulació del mercat laboral”, amb el professor Hiroaki Watanabe de la Universitat de Sheffield.

Pel·lícula: 'Gràcies, patró' ('Merci Patron')

Dins dels actes commemoratius del 1er de Maig, CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona, han organitzat la emissió de la pel·lícula - documental, Gràcies Patró (Merci Patron), de François Ruffin, pel proper 4 de maig, a les 20,30 h, al Cinema Alhambra de La Garriga, carrer Calàbria nº 13.

Acte central Primer de Maig

Dintre dels actes del 1r de Maig d'enguany, el dijous 27 d'abril a les 17:00h a la sala d'actes de CCOO a Cornellà, l'Aula Garcia Nieto es va presentar la projecció del documental "El Cinturón Rojo".

La memòria de les víctimes de l'Holocaust

Conversa amb Marta Marin-Dominè, professora de literatura i directora del Centre for Memory and Testimony Studies (Laurier, University, Canada) i Ricard Bellera, secretari de Treball, Economia i Estudis de CCOO de Catalunya, sobre la memòria de les víctimes de l'Holocaust.

Torna la Mostra de Cuines Obreres de Barcelona

La 19a Mostra de Cuines Obreres tindrà lloc dijous, 27 d'abril del 2017, a les 18 h, a la sala 11 de la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana, 16, 1a planta). La mostra és organitzada pel CFA Manuel Sacristán i el Servei Lingüístic, amb la col·laboració de l'Àrea de Cultura.

Visita guiada a la instal·lació audiovisual: Je vous offre les oiseaux/us ofereixo els ocells

Visita guiada a la instal·lació audiovisual de Marta Marin-Dominè, Je vous offre les oiseaux/us ofereixo els ocells, a la Capella de Santa Àgata MUHBA, a la Plaça del Rei el dimarts 25 d'abril a les 17,30 hores

La lluita per la devolució del Patrimoni Sindical. L'ocupació del sindicat vertical a Mollet

Acte en commemoració de l'ocupació del sindicat vertical a Mollet, el 29 d'octubre de 1979 en la lluita per la devolució del Patrimoni Sindical, amb la participació de José Luis López Bulla, el dilluns 24 d'abril a Mollet.

40 Anys de la massacre d'Atocha. Una acció criminal, un antemptat contra la democràcia

Acte de record de la massacre d'Atocha, amb Alejandro Ruiz-Huerta, sobrevivent dels fets que ens farà un relat i el seu significat, a Sabadell, el divendres 21 d'abril a les 19 hores.

Exposició Pere Díez Gil, 70 anys de trajectòria artística: Reivindicació i compromís

Exposició, en el Maig de la cultura i el treball, Pere Díez Gil, 70 anys de trajectòria artística: Reivindicació i compromís. Una mostra de les obres de l'artista que es podran veure al vestíbul de CCOO de Catalunya a Via Laietana, 16 de Barcelona del 21 d'abril al 26 de maig.

Acte d'homenatge als republicans que foren represaliats pel franquisme

La Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya va participar a l'acte d'homenatge als republicans que foren represaliats pel franquisme, que va tenir lloc el passat 18 d'abril, al pati de la Biblioteca del Palau del Parlament.

Maig de la Cultura i el Treball 2017

CCOO de Catalunya ha organitzat una sèrie d'activitats culturals en el marc del Maig de la Cultura i el Treball 2017, que tindran lloc fins al 30 de maig.

La República és viva! / ¡La República está viva!

Penjada de banderes republicanes a l'Espai de la Memòria Dones/Presó, per commemorar el 14 d'abril, organitzat pel Grup Promotor del Monument a la Presó de Dones de les Corts

CCOO lamenta la mort d'Apolo Giménez, històric sindicalista del Vallès Occidental

Lluitador incansable contra la repressió franquista, va ser acomiadat durant mes d'un any a Condiesel, junt amb altres companys, per defensar unes condicions de treball dignes.

CCOO lamenta la mort d'Enric Pubill, president de l'Associació Catalana d'Expresos Polítics del Franquisme

Enric Pubill, lluitador antifranquista, que patí presó prop d'onze anys, era el president de l'Associació Catalana d'Expresos Polítics del Franquisme i president del Consell de Participació del Memorial Democràtic

Presentació del llibre 'Los desaparecidos de Franco', de Francisco Moreno

El proper dimecres, 29 de març del 2017, a les 19 h, tindrà lloc la presentació del llibre 'Los desaparecidos de Franco, un estudio factual y teórico en el contexto de los crímenes internacionales y las comisiones de la verdad', de Francisco Moreno, a la seu de Blanquerna, c/ Alcalá, núm. 44, de Madrid.

Convocats els premis de poesia 2017 Miquel Martí i Pol i José M. Valverde,

La Secretaria de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya convoca el 28è Premi de Poesia Martí i Pol, en llengua catalana, i el 21è Premi de Poesia José M. Valverde, en llengua castellana.

Visita guiada de l'exposició "Dones del 36", al Centre Cívic La Sedeta

El dimecres 15 de març de 2017, a les 19 h, es farà una visita guiada de l'exposició "Dones del 36", al Centre Cívic La Sedeta, carrer Sicília, 321, Barcelona. Comentarà la visita: Rosa Sans, directora de la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya

Pere Díez Gil. Reivindicació i compromís. 70 anys de trajectòria artística

El proper 28 de març de 2017, a les 12h., tindrà lloc l'acte d'inauguració de l'exposició: Pere Díez Gil. Reivindicació i compromís. 70 anys de trajectòria artística, organitzada per la Fundació Cipriano Garcia – CCOO de Catalunya.

Homenatge a Salvador Seguí

Divendres, 10 de març de 2017, a les 10 h, CCOO retrà homenatge a Salvador Seguí, "el Noi del Sucre", en commemoració del 94è aniversari del seu assassinat.

Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en l'àmbit laboral 2017

La Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya ha obert la convocatòria de la 8ª edició, 2017, del Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en l'àmbit laboral.

La plataforma Grup promotor per al futur monument de l'antiga presó de dones de les Corts recordarà la vida i obra de Tomasa Cuevas, lluitadora antifranquista

El Grup promotor per al futur monument de l'antiga presó de dones de les Corts, participa de l'itinerarari "Les Corts feminista”, organitzat per la Taula de Dones del districte, amb una activitat que consistirà en un punt d'informació sobre Tomasa Cuevas, lluitadora antifranquista a l'espai Dones|Presó (cantonada del carrer Joan Güell amb c/ d'Europa). L'atenció al públic es farà de 10h a 14h

Seminari internacional: "Narratives de la memòria sobre la violència de l'Estat: el parlar del victimari"

El dimecres 22 de febrer de 2017, de 9,30 a 14,00 h., a la Sala - Auditori de “El Born Centre de Cultura i Memòria”, carrer Comercial, 5, Barcelona, tindrà lloc el Seminari internacional: Narratives de la memòria sobre la violència de l'Estat: el parlar del victimari,

Converses negres

En el marc de la campanya "Casa nostra, casa vostra" i dels actes de BCNegra 2017, el proper dimarts, 14 de febrer, a les 18 h, tindrà lloc la presentació del llibres 'Aguas de venganza', de Miguel Pajares, i 'La muerte de Naim', de Salva Redón, a l'Espai l'Assemblea, Speakers' Corner, de la seu nacional de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona).

Presentació del llibre: Can Ricart i el patrimoni industrial de Barcelona

El dimecres 1 de febrer de 2017, a les 18 h., tindrà lloc la presentació del llibre Can Ricart i el patrimoni industrial de Barcelona, de Salvador Clarós i Ferret, a l' Speakers' Corner Espai l'Assemblea, a Barcelona, la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana 16, soterrani.

'Segle XX, Revista Catalana d'Història'

S'ha publicat el número 9 de 'Segle XX, Revista Catalana d'Història', que, amb una periodicitat anual, pretén informar sobre l'estat de la recerca històrica i els principals debats historiogràfics amb una voluntat crítica i plural.

Actes en memòria de les víctimes de l'Holocaust

La Fundació Cipriano García i altres entitats memorialistes col.laboren en els Actes institucionals en commemoració del Dia Internacional en memòria de les víctimes de l'Holocaust

El blog d'en Joan Carles Gallego: "El ressò de la seva veu"

El secretari general de CCOO de Catalunya situa la matança dels advocats laboralistes d'Atocha a Madrid, el 24 de gener del 1977.

El blog d'en Joan Carles Gallego: "En el camí de La Camocha"

El secretari general de CCOO de Catalunya recorda els orígens del sindicat a la mina asturiana de La Camocha.

Què fem amb la Unió Europea?

A la Jornada es tractarà l'actual crisi de la Unió Europea i les alternatives a l'ordre neoliberal i als seus poders oligàrquics i tecnocràtics, per generar una altra manera de desenvolupar el projecte de construcció europea.

“Democratitzar la democràcia”, amb Jordi Borja, a la presentació del postgrau Idees i Experiències Polítiques Transformadores

El proper dimarts 10 de gener del 2017, a les 19 hores, a la seu de CCOO (Via Laietana, 16, Barcelona, sala 42, 4a planta), tindrà lloc l'acte públic de presentació del nou postgrau en Idees i Experiències Polítiques Transformadores. En el marc de l'acte de presentació, Jordi Borja, professor emèrit de la UOC, pronunciarà una conferència titulada “Democratitzar la democràcia”. .

Transparència a la Fundació Cipriano Garcia de CCOO de Catalunya

En la línia que segueix CCOO de Catalunya des de l'any 2005 per aconseguir transparència en l'ús dels recursos públics, la Fundació Cipriano Garcia de CCOO de Catalunya posa a disposició de la ciutadania algunes dades que poden ser d'interès en relació amb la seva activitat.

Totes les conferències de l'Speakers' Corner

Sessions dels anys 2014 i 2015.

MAIG
SEP
2018

Seu nacional de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16
Barcelona (Barcelonès)

Pren-ne nota!

icona document Amical Ravensbruck
icona document Jornades d'estudi: "La Revolució Russa i l'Estat"
icona document Les administracions públiques davant l'economia digital
icona document Acte d'homenatge a la memòria d'Antonio Ruiz Villalba
icona document 1917-2017: la revolució que va trasbalsar el món
icona document Pacte nacional per a la indústria
icona document XV Congrés d'Història de Barcelona: Història de la premsa diària de Barcelona
icona document L'actualitat del passat. Curs d'introducció als estudis de memòria
icona document VI Congrés Internacional d'Història i Cinema: Imatges de les Revolucions de 1968
icona document Programa d'activitats de la Federació de Pensionistes i Jubilats
icona document Exposició de caricatures i vinyetes de premsa de l'exili republicà a Mèxic
icona document Homenatge a Joan Peiró al districte de Sants-Montjuïc
icona document 2017 AMESDE ALS CURSOS D'ESTIU DE LA UMC
icona document Presentació del llibre: 'Conduint per l'esquerra', de Josep M. Folch i Torres
icona document Jornades Internacionals sobre la Guerra Civil Espanyola
icona document Manifestació obrera a Terrassa
icona document Homenatge a Francesc Casares
icona document Documental: 'El cinturón rojo'
icona document Taula rodona sobre la repressió franquista i el moviment obrer a la Maquinista
icona document Jornada Arxius, Drets Humans i Transparència
icona document Jornada Genocidis del Segle XX
icona document Santuaris de l'antifranquisme
icona document Professors d'Història plantegen que els acudits sobre Carrero Blanco són part de la "memòria popular"
icona document “Pasos a la izquierda” num. 7
icona document Commemoració de l'exili republicà a La Jonquera
icona document Inauguració de la instal·lació: Je vous offre les oiseaux - Us ofereixo els ocells
icona document “IAIA Memòria Històrica”, de i amb Alba Valldaura.
icona document En moviment(s). Dones de Barcelona. 40 anys i més... 1976-2016
icona document La Barcelona franquista. Nou número de la revista 'Carrer' de la FAVB
icona document Cicle al Born: "Evocacions de la ruïna: Accions i narracions ètiques"
icona document "A voz ahogada", un homenatge a Miguel Hernández
icona document La nit dels vidres trencats
icona document Inauguració de l'exposició "Franco, Victòria, República. Impunitat i espai urbà"
icona document Les veus de les dones: Guerra Civil, franquisme i transició
icona document 9a Cursa i caminada Lluís Companys
icona document 80 anys de la guerra i la revolució a Barcelona
icona document 80 anys de la Guerra Civil. Conferència i debat
icona document 80 anys de la Guerra Civil. Concert al Palau de la Música
icona document 'Pasos a la Izquierda' núm. 5
icona document 2016 AMESDE ALS CURSOS D'ESTIU DE UCM
icona document Obriu fronteres, volem acollir!
icona document Jornada 'Històries de cine. Conquestes sindicals i drets LGTBI'
icona document Debat sobre el paper dels mitjans de comunicació públics
icona document Cultura clandestina. Los intelectuales del PSUC bajo el franquismo. De Giaime Pala
icona document "Pòsits del negre", exposició de Pere Díez Gil
icona document Almudena Grandes, a Badalona
icona document 'Pasos a la Izquierda'
icona document L'us de la guerra 80 anys després
icona document Les dones i els valors republicans, article de Rosa Sans directora de la Fundació Cipriano García
icona document Teatre: 'A voz ahogada', un homenatge a Miguel Hernández
icona document Jornada a La Maquinista: 'La legislació laboral en el nou marc polític'
icona document Documental: 'Santuaris de l'antifranquisme. Religiosos catalans que van lluitar contra la dictadura'
icona document Segon Congrés d'Història del PSUC. Modificació de dates
icona document Presentació de la novel·la d'Isabel Medina 'Olympe de Gouges. La libertad por bandera'
icona document Segon Congrés d'Història del PSUC
icona document Xerrada: 'Un monument a les dones de la Presó de les Corts'
icona document 'L'herència de l'esclavatge a Barcelona: monuments i espai públic'
icona document Conferència: 'Treballs sobre la memòria: el Memorial de l'Abolició de l'Esclavatge a Nantes'
icona document Taula rodona: 'Espai públic, gènere i memòria'
icona document Presentació del llibre: 'Franquistas contra franquistas'
icona document 20 anys del Museu d'Història de Catalunya
icona document Cicle de debats: ‘La República catalana i l'ideal federal'
icona document Exposició al MHIC: "8de38: l'arquitectura industrial de la Seat"
icona document Jornada sobre “La sostenibilitat i el medi ambient en el transport a Barcelona”
icona document "La debilidad de las lecciones de la historia: de nuevo, los refugiados"
icona document 'Els internats de la por'
icona document Presentació del manifest Pacto por una justícia de todos y todas. Bases para un cambió democrático
icona document Sota les cunetes, justícia! al Barnasants
icona document "Samudaripen. Els Gitanos, un holocaust oblidat"
icona document Fundació La Maquinista - Macosa: Catalunya i Espanya després del 20D
icona document Nova revista digital: 'Pasos a la izquierda'
icona document Diàleg: Josep Ramoneda i Arcadi Oliveres
icona document El blog d'en Joan Carles Gallego: 'Confesso que he lluitat'
icona document Segon seminari de la Comissió del Centenari de la Revolució Russa
icona document Marina Rossell: 'Cançons de la Resistència'
icona document 1915-2015: Conferència de Zimerwald
icona document Segon Congrés d'Història del PSUC: 1936-2016
icona document Exposició fotogràfica: 'Maquinista i Macosa: una història industrial, urbanística, econòmica i social'
icona document Seminari: "El franquismo después de Franco (1975-2015)"
icona document Bus Memòria: de la Presó de les Corts al Camp de la Bota
icona document 'Franco 40/40: memòria i participació' i projecció de 'Cronistes de carrer'
icona document La Maquinista: jornada sobre 'Grècia i l'esquerra europea'
icona document Presentació del Llibre "Antoni Farrés. Quan els obrers van assaltar l'Ajuntament"
icona document Presentació del llibre: "Nacht und Nebel: Fotografía y testimonio"
icona document "Cultura, de què parlem?" article d'opinió de Rosa Sans, directora de la Fundació Cipriano García
icona document Homenatge a Neus Català i a les dones deportades als camps nazis
icona document 75è aniversari de l'afusellament de Lluís Companys
icona document "Franco 40/40: el franquisme en quarantena"
icona document II Congrés de treball, economia i societat
icona document VII Fòrum de diàleg Memorial Mauthausen
icona document II Congrés d'Història del PSUC
icona document Neix Feminisme Crític
icona document Curs 2015 a El Escorial: Víctimas y derechos. Dimensión externa y el eco de la lucha por la memoria histórica
icona document Crisi i democràcia: el neoliberalisme o la vida. Article d'opinió de Montse Delgado
icona document Documental 'Punto final'
icona document Documental “Corrupción, el organismo nocivo”
icona document Presentació de 'Un reportero en la montaña mágica', de Andy Robinson
icona document “VERDADES HEREDADAS”: el terror fascista en Galicia
icona document Exposició de fotografies: 'Gent de port. Barcelona 1980'
icona document Publicació del llibre "La Maquinista Terrestre y Marítima. Poder y libertades. Movimiento obrero 1931-1956"
icona document ¿Garantizar una vida digna a toda la población?
icona document 'Avi, et trauré d'aquí'
icona document Acte d'homenatge als afusellats pel franquisme al Fossar de la Pedrera
icona document Jordi Solé Tura: Pensament i compromís polític (1956-1983)
icona document Exposició La infància del PSUC (1936-1939)
icona document PRESENTACIÓ de la sèrie monogràfica: "El Cànem, de fàbrica dels Godó a presó de Franco", de Jaume Busqué i Lluís Bursó
icona document Acte 'Recordant Paco Fernández Buey'
icona document Pre-estrena del documental "Generació Pegaso"
icona document Jornada: 'Cinc anys de vigència de la Llei de la Memòria Històrica'
icona document Jornada d'anàlisi de l'avantprojecte de la LOMCE: 'On volen portar l'educació? Més qualitat o més desigualtat?'
icona document Creació de la Società Italiana di Storia del Lavoro
icona document La riada de Franco, escrit per Ferran Sales Aige i Lluís Sales Favà, sobre les inundacions del Vallès.
icona document La Presó Invisible. Jornades sobre la Presó de dones de Les Corts (1936-1955)
icona document Joan Coscubiela: Dels "fracassats" i els "triomfòcrates"
icona document Joan Coscubiela: "La Catalunya de Simón Rosado"
icona document Joan Coscubiela: "Sindicalisme i democràcia"