Ja al DOGC convocatòria del procés d’estabilització ICS

S’ha fet pública la convocatòria dels processos d’estabilització mitjançant els sistemes selectius de concurs de mèrits excepcional i de concurs oposició, així com el procés ordinari corresponent a les ofertes de les taxes de reposició dels anys 2019, 2020 i 2021 mitjançant el procés selectiu de concurs oposició per proveir places bàsiques de les categories professionals de l’Institut Català de la Salut.

CCOO i UGT fan un pas més en el desenvolupament de l’Acord marc en la Funció Pública.
En el dia d’avui, 7 de novembre de 2022, hem fet un pas més en el desenvolupament de l’Acord marc aconseguit per CCOO i UGT amb el Govern d’Espanya per a l’Administració del segle XXI. D’una banda, s’ha presentat l’Acord marc a la Taula General de les Administracions Públiques i, d’altra banda, s’ha constituït la Comissió de Seguiment de l’Acord.

CCOO aconsegueix que l’Audiència Nacional enviï a la Direcció General de Treball les taules salarials del sector de la Dependència per a la seva publicació en el BOE.
El sindicat durà a terme una campanya de vigilància i control en els centres de treball i empreses del sector de la Dependència per a fer efectiu el pagament complet de salaris i endarreriments generats.

CCOO presenta una proposta global per a donar respostes al conjunt de professionals que integren el sistema nacional de salut

EXIGIM L’ACTUALITZACIÓ CLASSIFICACIÓ PROFESSIONAL
Les nostres reivindicacions estan basades en la necessitat d’eliminar, de manera immediata la disposicion transitòria i aplicar la següent adscripcion de les diferents categories professionals