La convocatòria de vaga del 25 de maig és estatal i respon a l’incompliment de l’Acord que reclassifica professionalment al personal tècnic sanitari mig i superior en el grup C1 i B respectivament.
UGT i CCOO advoquem per la unió de tots els sindicats i plataformes per a poder aconseguir aquesta reivindicació històrica i que el Govern estatal està incomplint.
Així mateix, per a aquest dia s’han convocat concentracions a diferents centres sanitaris, afegeix-t’hi!





