CCOO i UGT criden a la vaga el personal Tècnic Sanitari de Grau Mig i Superior, el 25 de maig per a exigir la implantació de la seva reclassificació professional

La convocatòria de vaga del 25 de maig és estatal i respon a l’incompliment de l’Acord que reclassifica professionalment al personal tècnic sanitari mig i superior en el grup C1 i B respectivament.

UGT i CCOO advoquem per la unió de tots els sindicats i plataformes per a poder aconseguir aquesta reivindicació històrica i que el Govern estatal està incomplint.

Així mateix, per a aquest dia s’han convocat concentracions a diferents centres sanitaris, afegeix-t’hi!

Reclassificació
Hujxxiii
Trueta
Vall Hebron
Huav