Butlletí de notícies nº127

Edició nº 127

Notícies amb classe: 8M, vaga del SAD, sector mar, administració pública… A més, aquest butlletí et porta ofertes en formació, hotel per Setmana Santa, agenda d’activitats culturals i com sempre el butlletí d’ocupació.

8M – Amb la corresponsabilitat, tothom hi guanya!

Llegeix la notícia

Bretxa salarial: Els salaris de les dones haurien de créixer un 24,8% per igualar-se als dels homes

Llegeix la notícia

Les treballadores del SAD expressen la seva indignació amb un seguiment de la vaga del 80%

El 23 de juliol VOTA

Salvament Marítim incompleix el conveni col·lectiu per al personal de terra

Tota la informació aquí
El 23 de juliol VOTA

El ministre Escrivá es compromet amb CCOO i UGT en la culminació de l’Acord marc per a una Administració del segle XXI

Formació

Consulta els pròxims cursos o visita la seva web per veure l’àmplia oferta que ofereix la fundació Paco Puerto

Consulta els cursos

Cursos d’anglès i ofimàtica amb descompte per l’afiliació

Consulta els cursos

Preparació oposicions cos administratiu de la seguretat social pel torn lliure

Descomptes

Oferta Setmana Santa 2024 / Hotel a Lloret de mar

Consulta la oferta

Fes clic a les darreres ofertes 👆

Tots els afiliats i afiliades de CCOO de Catalunya poden gaudir de descomptes en tot tipus d’establiments i serveis. Pots veurel’s aquí tots!

Agenda d’activitats de la Fundació Cipriano Garcia

Veure l’agenda

Ocupació

Aquí pots veure el butlletí amb ofertes d’ocupació pública, privada i estrangera, així com beques i formació

Butlletí d’ocupació

Recorda, tota aquesta

informació i molta més,
la trobaràs sempre a la  nostra web!

FbTwYt

Informació sobre protecció de dades.

Responsable: CCOO de Catalunya. Finalitat: informar-te de l’activitat de CCOO i enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre Sindicat que són d’interès per a tu. Destinataris: no cedim les teves dades a tercers. Pots exercir els teus Drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat o limitació o resoldre qualsevol tipus de dubte al respecte, enviant una có, indicant “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CSCONC, situat en Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, ens pots escriure un correu electrònic a [email protected] (delegat de protecció de dades). Pots consultar la informació addicional sobre protecció de dades en la nostra política de privacitat.

[Missatge retallat]  Mostra tot el missatge