Butlletí de notícies nº126

Edició nº 126

Consulta les darreres notícies més importants dels nostres sectors. A l’apartat, descomptes trobaràs novetats de viatges per Setmana Santa!

Escolta els motius de la vaga a RENFE Rodalies

demà 16 i el 19 de febrer. L’afectació de la vaga serà entre les 7 i les 9 h del matí i les 15 i les 17 h de la tarda.

iconEscolta l’entrevista
El 23 de juliol VOTA

Vaga i concentracions al servei d’atenció domiciliària!

Tota la informació aquí
El 23 de juliol VOTA

Millora d’increments salarials en el Conveni del Lleure educatiu i sociocultural

Llegeix la notícia

Aprovat en consell de ministres la pujada del 0,5% pel conjunt d’empleades i empleats de les administracions públiques

Llegeix la notícia

CCOO denuncia la manca de pagament als agents del cos de Mossos d’Esquadra des del mes d’octubre

Formació

Consulta els pròxims cursos o visita la seva web per veure l’àmplia oferta que ofereix la fundació Paco Puerto

Consulta els cursos

Descomptes

Ofertes de viatges setmana santa amb un descompte adicional del 8 % per l’afiliació

Consulta les ofertes

Fes clic a les darreres ofertes 👆

Tots els afiliats i afiliades de CCOO de Catalunya poden gaudir de descomptes en tot tipus d’establiments i serveis. Pots veurel’s aquí tots!

Ocupació

Aquí pots veure el butlletí amb ofertes d’ocupació pública, privada i estrangera, així com beques i formació

Butlletí d’ocupació

Recorda, tota aquesta

informació i molta més,
la trobaràs sempre a la  nostra web!

FbTwYt

Informació sobre protecció de dades.

Responsable: CCOO de Catalunya. Finalitat: informar-te de l’activitat de CCOO i enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre Sindicat que són d’interès per a tu. Destinataris: no cedim les teves dades a tercers. Pots exercir els teus Drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat o limitació o resoldre qualsevol tipus de dubte al respecte, enviant una có, indicant “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CSCONC, situat en Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, ens pots escriure un correu electrònic a [email protected] (delegat de protecció de dades). Pots consultar la informació addicional sobre protecció de dades en la nostra política de privacitat.

[Missatge retallat]  Mostra tot el missatge