Vaga i concentracions al servei d’atenció domiciliària

Davant la impossibilitat d’arribar a acords en la negociació del VI Conveni d’Empreses d’Atenció Domiciliària, CCOO hem decidit:

1. Continuar amb les mobilitzacions i assemblees que iniciem en octubre de 2023
  2. Convocar una jornada de vaga parcial per al 27 de febrer de 2024.

Concentracions pèvies a la vaga:

Les pròximes concentracions seran en les seus patronals del sector el dilluns 19 de febrer de 2024.

• ASADE, Josep Ferrater i Mora, 2. De 9.15 a 9:45h ACRA, Carrer Calàbria, 236-240. De 10:15h a 10:45h
  • LA CONFEDERACIÓ, C. València, 3. De 11:35h a 12:05h

Vaga:

CCOO convoca una vaga parcial de com a màxim 4h de la jornada. La vaga tindrà cobertura legal entre les 11h i les 19h. Si ets treballadora del servei i…

• el teu torn és de matins, podries adherir-te a la vaga durant les últimes 4 hores de servei.
  • el teu torn és de tarda, podries adherir-te a la vaga durant les primeres 4 hores de servei.
  • fas jornada partida, podries triar adherir-te a la vaga dues hores màxim per torn o totes seguides en un sol torn.

Concentracions el dia de la vaga:

Barcelona: 12.30 h concentració en pl. Urquinaona, manifestació fins a plaça Sant Jaume. Concentració fins a les 15:30 h.

Girona: 12:00 h h concentració en plaça del Vi carrer ciutadans, manifestació a Pujada de Sant Martí.

Lleida: concentració de 12.30 h a 15.30 h Passeig Doctora Castells 28

Tarragona: Plaza de la Font 1, de 12.30 h a 15.30 h.

Dubtes sobre la vaga per a treballadores:

¿ Haig d’avisar a l’empresa que faré la vaga? No, no estem obligades a avisar amb antelació a l’empresa.

¿    Si faig vaga ens poden substituir els serveis? No, no podem ser substituïts en les nostres funcions.

¿    Ens poden acomiadar per fer vaga? No, no ens poden acomiadar ni sancionar per exercir aquest dret.

¿    I quant em descompten per la vaga? El teu salari anual dividit per la jornada anual dona com a resultat el cost/hora aproximadament.