Centre de formació de persones adultes Manuel Sacristán

Se suspenen les classes

Del 13 de març fins a nou avís »

Xarxes socials del CFA Manuel Sacristán

Seguiu-nos a les xarxes »

Continuem actius!

Combat el confinament »

Continuem actius!

Benvolguts alumnes del CFA Manuel Sacristán,
En primer lloc, esperem que tots estigueu bé. Com sabeu, estem vivint uns moments crítics i per responsabilitat social és important reduir la mobilitat i que tothom es quedi a casa per combatre el coronavirus.
El professorat es manté actiu darrere de la pantalla i està a la vostra disposició. En la mesura que pugueu, us animem a reforçar els continguts treballats a classe o altres que puguin ser del vostre interès. Segur que així serà més suportable el confinament.
En aquest sentit, contactarem amb vosaltres per saber com esteu i donar-vos indicacions. Paral·lelament podeu consultar els webs de recursos i posar-vos en contacte amb nosaltres per correu electrònic quan ho necessiteu.
Esperem veure-us molt aviat a les aules. Molts ànims a tothom!
L'equip del CFA Manuel Sacristán.

Se suspenen les classes del 13 de març fins a nou avís

Us comuniquem que el centre estarà tancat del 13 de març fins a nou avís, seguint les instruccions del Consorci d'Educació de Barcelona. Si per motius urgents us heu de posar en contacte amb nosaltres, podeu escriure al correu del centre. Us mantindrem informats des d'aquest mateix web i les xarxes socials.

més informació »

COMPETIC 2 i 3 a distància (ACTIC mitjà i avançat)

Amb el vistiplau del Departament d'Educació i del Consorci d'Educació de Barcelona, des del curs 2018-2019 oferim el COMPETIC 2 i 3 a distància. Tot i això, la realització del projecte final ha de ser presencial.

Altres notícies »

Instagram del Centre de formació de persones adultes Manuel Sacristán