No concertada

• En aquest sector s’apleguen més de 200 centres amb una àmplia oferta educativa d’Infantil i Primària, Secundària Obligatòria, Postobligatòria, amb diferents mètodes i sistemes educatius estrangers.
  • Actualment, som el segon sindicat en nombre de persones delegades, amb una representativitat que s’apropa al 40%, formant part de la mesa negociadora del conveni en representació dels docents, tècnics i personal d’administració, activitats complementàries, serveis generals i escolars.
  • CCOO, a diferència dels altres dos sindicats presents a la mesa negociadora, no hem signat els darrers dos convenis ni les taules salarials perquè ha estat la posició majoritària en les consultes realitzades a les persones delegades i afiliades. Es consideren convenis amb renúncies de drets importants, amb unes taules salarials que intensifiquen la pèrdua de poder adquisitiu.

Continuarem lluitant, entre altres coses, per la unificació dels convenis de la privada i concertada, l’homologació de condicions laborals amb l’escola concertada, la consecució d’un sistema de reconeixement semblant als estadis, la recuperació de la gratuïtat pels fills/es de les persones treballadores, la millora de les taules salarials per revertir la pèrdua de poder adquisitiu.

8 de Març de 2022, Dia Internacional de la dona treballadora

De les paraules als fets: Per la igualtat tenim un pla Arribem a un nou Dia Internacional de la … Llegiu-ne més

CCOO no ha signat el II conveni de privada no concertada

El II Conveni col·lectiu d’ensenyament privat reglat no concertat de Catalunya, s’ha publicat al DOGC aquest 25 de gener de … Llegiu-ne més