Qui som

Tere Esperabe Eduquem Lluitem Transformem

Benvinguda i benvingut a la Federació d’Educació de les CCOO de Catalunya,

La nostra federació té 44 anys d’història i durant aquests anys hem lluitat per dues coses: la primera, millorar les condicions laborals de totes les treballadores del món de l’educació, personal del lleure, docents, personal de suport educatiu, d’administració i serveis, personal del sector de la discapacitat… i la segona, defensar un model educatiu de qualitat, equitatiu, públic, inclusiu, feminista, laic, ecologista i en català.

Una de les eines més importants per aconseguir aquests objectius és la negociació col·lectiva i com a sindicat més representatiu estem a totes les meses participant dels convenis dels sectors del món de l’educació. Actualment estem negociant, també, els plans d’igualtat als centres de treball.  Una altra eina és la mobilització per exercir pressió sobre empreses i administracions i així aconseguir les nostres reivindicacions. També participem amb la resta de la comunitat educativa al MUCE, Som Escola, Consells Escolars Territorials i  al Consell Escolar de Catalunya, on portem la nostra veu.

T’animem a participar en els espais de les assemblees, tant les sectorials com les territorials, al consell de la federació, jornades, formacions… Quan participem i ens organitzem juntes som més fortes i podem aconseguir moltes millores. T’esperem amb moltes ganes perquè també tu puguis contribuir en aquest projecte i expressar la teva opinió. A més a més podràs tenir informació actualitzada del teu sector i assessorament sindical i jurídic.

Estem a prop d’arribar a les 10.000 afiliades i a les 1600 delegades, suma-t’hi juntes serem més fortes.

I ara que has arribat a la nostra federació et donem la benvinguda a CCOO Educació, ara casa teva, si és que hi ha casa d’algú.

Esperem veure’ns aviat i una gran abraçada!

Teresa Esperabé Prieto
Secretària General de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya