Ruta de memòria històrica pels espais del Front del Segre

4 d’abril de 2024

La Fundació Cipriano García CCOO, amb la col·laboració de la Federació de Pensionistes de CCOO, organitza una ruta de memòria històrica pels espais del cap de pont de Balaguer a la comarca de la Noguera, escenari de durs combats durant la primavera de 1938. Unitats republicans, amb nombrosa presència de soldats de la lleva del biberó i veterans militants del PSUC, atacaren la línia defensiva franquista situada davant del riu Segre. La memòria d’aquest gran combat dins terres catalanes s’ha perpetuat amb l’existència de nombroses petjades físiques i testimonis dels fets. Visites al Cim del Morinyol, posició del Merengue, tomba ossari de Camarasa, Vilanova de la Barca i el seu museu. Amb el guiatge de l’Terra Enllà.

Inscripcions obertes el 15 de febrer a partir les 16 hores.

Programa de la sortida
Transport: autocar de 55 places
Sortida: 8.00 h. Estació de França de Barcelona
Dinar: Restaurant Can Pere (Camarasa). Restaurant de cuina catalana i mediterrània. Menú diari. Cafè inclòs
Retorn cap a Barcelona: 18:15h.
Inscripcions: del 17 al 21 de febrer

Preu de l’activitat (Autocar + guiatge + dinar)
Afiliats de CCOO:  45 €
No afiliats: 50 €
Màxim: 55 persones

IMPORTANT
-Les inscripcions són individuals.
-El nombre de places disponibles estan limitades, i es donaran individualment per ordre d’inscripció. Tenen prioritat les persones afiliades a CCOO.
-Si vas amb un acompanyant, cal que els dos feu les vostres inscripcions individualment.