“Memòria democràtica a les aules”

30 de maig, 18 h
Espai Assemblea
CCOO de Catalunya
Via Laietana, 16, Barcelona

Presentació d’informe

Com s’ha abordat la memòria democràtica a l’educació des del s. XX a Espanya? Quins reptes té la seva inclusió al currículum escolar?

Són algunes de les qüestions de què tracta l’Informe Memòria democràtica a les aules, elaborat per la Fundación 1º de Mayo (Instituto de Estudios Educativos y Sindicales), que es presenta el dimarts 30 de maig a l’Espai Assemblea de CCOO de Catalunya. L’acte, moderat per la secretària general de la Federació d’Educació, Teresa Esperabé, comptarà amb les intervencions de la historiadora Rosa Torán, el doctor en història contemporània per la Universitat del País Basc Víctor Aparicio Rodríguez, la coordinadora de la Comissió de Pedagogia de la Memòria de la ACPEPF Isabel Alonso Dávila, i el director de l’Institut d’Estudis Educatius i Sindicals, i coordinador de l’informe, Pablo García de Vicuña Peñafiel. La presidenta de l’Ateneu Memòria Popular, Angelina Puig, farà una salutació.