Butlletí de notícies nº122

Edició nº 122

Bon dia!, dona una ullada al que ha passat als darrers quinze dies a la teva federació. A més, avui trobaràs una oferta d’assegurança mèdica al millor preu per l’afiliació!

Notícies

Guanyem una demanda que obliga Amazon a incloure tots els plusos de la nòmina en període de vacances en el conveni de mercaderies i logística

El 23 de juliol VOTA

Posicionament de CCOO de Catalunya davant l’anunci d’un acord sobre el traspàs integral de les rodalies de Catalunya

Llegeix la notícia

Fem una crida a la vaga indefinida a l’empresa Bicing de  Barcelona

Llegeix la notícia

CCOO valora positivament l’acord per millorar el conveni col·lectiu d’empreses consignatàries de Barcelona

Llegeix la notícia

CCOO i la resta de sindicats convoquem concentració al Parlament de Catalunya davant l’anunci del tancament de la residència pública de gent gran a Reus

Formació

Consulta els pròxims cursos o visita la seva web per veure l’àmplia oferta que ofereix la fundació Paco Puerto

Consulta els cursos

20% de descompte per l’afiliació sobre el preu del curs, cursos meritoris reconeguts per L’ISPC

Consulta els cursos

Agenda d’activitats Paco Puerto

Mira l’agenda

Descomptes

Llegeix la notícia

Fes clic a les darreres ofertes 👆

Tots els afiliats i afiliades de CCOO de Catalunya poden gaudir de descomptes en tot tipus d’establiments i serveis. Pots veurel’s aquí tots!

Ocupació

Aquí pots veure el butlletí amb ofertes d’ocupació pública, privada i estrangera, així com beques i formació

Butlletí d’ocupació

Recorda, tota aquesta

informació i molta més,
la trobaràs sempre a la  nostra web!

FbTwYt

Informació sobre protecció de dades.

Responsable: CCOO de Catalunya. Finalitat: informar-te de l’activitat de CCOO i enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre Sindicat que són d’interès per a tu. Destinataris: no cedim les teves dades a tercers. Pots exercir els teus Drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat o limitació o resoldre qualsevol tipus de dubte al respecte, enviant una có, indicant “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CSCONC, situat en Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, ens pots escriure un correu electrònic a [email protected] (delegat de protecció de dades). Pots consultar la informació addicional sobre protecció de dades en la nostra política de privacitat.

[Missatge retallat]  Mostra tot el missatge