Novetats en els estadis docents!

Ahir, 4 de febrer de 2025, vam tenir reunió de seguiment de l’acord del 25 de gener que vam signar CCOO i UGT.

El Departament ens ha informat que les persones que encara no han cobrat la regularització dels estadis, rebran els diners a la nòmina de febrer. Si en el vostre cas no fos així, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

És important saber que l’aplicatiu dels estadis a l’Atri està operatiu però no funciona la seva tramitació perquè estem pendents de la publicació de l’ordre al DOGC. 

Per això, les persones que han assolit algun estadi a partir de l’1 de desembre de 2024 el tindran regularitzat automàticament fins al dia de la publicació de l’ordre al DOGC. 

Les persones que assoleixin un estadi després d’aquesta publicació hauran de sol·licitar-lo a l’Atri. 

El personal laboral docent cobrarà els estadis a partir  de la publicació de l’Ordre d’estadis al DOGC.