Atenció domiciliària

Sad Copia
F6e0b9cc4b18c2eb98f06db78036a747 400x400 Copia

L’atenció domiciliària es un servei bàsic de la cartera de serveis socials es defineix com un servei comunitari de caràcter social bàsic i polivalent prestat per professionals, que té com objectiu restablir i/o incrementar el nivell de benestar físic, psicològic, social i afectiu de les persones que són destinatàries, tant en els seus domicilis com en els centres assistencials.

Les tasques que es realicen son assistencials, educatives i preventives.

Durant la pandemia del COVID-19 vam ser un servei essencial, en aquest context de emergencia es va visualizar el nostre col·lectiu i la nostra tasca davant a les persones més vulnerables

Cal destacar aquest subsector com el més organitzat tant en número de delegats i delegades com en afiliació. A l’any 1998, un grup d’unes 26 afiliades es van començar a organitzar a CCOO amb molta il·lusió i empenta.

La creació de l’Agrupació de Treballadores. Familiars i Personal d’Atenció Domiciliària al desembre de 2002 va ser fonamental en la construcció d’un projecte sindical amb identitat pròpia, consolidat en l’actualitat i que constitueix un referent sindical en l’àmbit de l’atenció domiciliària.

Segeuix-nos a: Twitter: @agrupasadccoo

Facebook: pag facebook

Actualitat sobre el sector

Twitter @INTERVENCIOCCOO

Twitter feed is not available at the moment.