Butlletí de notícies nº124

Edició nº 124

Arribats a festes nadalenques, aprofitem per felicitar amb la postal de l’FSC al guanyador i la guanyadora del concurs de dibuix infantil. Desitjem a tota l’afiliació unes bones festes i un feliç any nou!

Llegeix la notícia

Pujades de sou de fins a un 35% per a la direcció pública professional del sector públic de la Diputació de Barcelona

Llegeix la notícia

Tancament de la residència de gent gran de Reus

El 23 de juliol VOTA

CCOO reprendrà les mobilitzacions en Justícia a mitjans de desembre si el secretari d’Estat de Justícia no fa ja una oferta als sindicats

CCOO considera injustificat i desproporcionat l’ERO de l’Editorial Vicens Vives

Llegeix la notícia

CCOO convoca mobilitzacions davant l’estancament a la negociació del SAD

CCOO considera que FGC incompleix

el conveni col·lectiu

Formació

Consulta els pròxims cursos o visita la seva web per veure l’àmplia oferta que ofereix la fundació Paco Puerto

Consulta els cursos

20% de descompte per l’afiliació sobre el preu del curs, cursos meritoris reconeguts per L’ISPC

Consulta els cursos

Descomptes

Minim 5% per simpatizants i fins al 30% de descompte per a l’afiliació de CCOO

Llegeix la notícia

Fes clic a les darreres ofertes 👆

Tots els afiliats i afiliades de CCOO de Catalunya poden gaudir de descomptes en tot tipus d’establiments i serveis. Pots veurel’s aquí tots!

Ocupació

Aquí pots veure el butlletí amb ofertes d’ocupació pública, privada i estrangera, així com beques i formació

Butlletí d’ocupació

Recorda, tota aquesta

informació i molta més,
la trobaràs sempre a la  nostra web!

FbTwYt

Informació sobre protecció de dades.

Responsable: CCOO de Catalunya. Finalitat: informar-te de l’activitat de CCOO i enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre Sindicat que són d’interès per a tu. Destinataris: no cedim les teves dades a tercers. Pots exercir els teus Drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat o limitació o resoldre qualsevol tipus de dubte al respecte, enviant una có, indicant “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CSCONC, situat en Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, ens pots escriure un correu electrònic a [email protected] (delegat de protecció de dades). Pots consultar la informació addicional sobre protecció de dades en la nostra política de privacitat.

[Missatge retallat]  Mostra tot el missatge