CCOO convoca mobilitzacions per la negociació del SAD

Davant el resultat negatiu les darreres reunions de la taula negociadora el passat dimarts, des de CCOO de Catalunya constatem que les postures entre les parts continuen molt allunyades. Per aquesta raó hem preparat un calendari de mobilitzacions que comença demà 12 de desembre.

Des de CCOO no podem acceptar la proposta patronal d’una doble taula salarial discriminatòria, fet que hem comunicat a la patronal. Aquesta ens ha respost que ni tan sols poden assegurar-nos l’augment del 13,5% per a 5 anys que proposaven anteriorment, cosa que significa que no tenen intenció d’acostar-se a la tendència de pujada del 4% anual que proposa el govern. Malgrat això, mantenim l’esperança que en la pròxima reunió del dia 12 de desembre puguin portar-nos una altra proposta econòmica consensuada, tot i que ens han deixat clar és que no es podien comprometre a tenir-la, i que en qualsevol cas, aquesta serà inferior a la que ens proposaven amb les taules a dues velocitats.

De la mateixa manera, sobre la reducció de jornada, continuen inamovibles a no reduir les actuals 37 hores de jornada màxima, argumentant que estem per sota de la jornada del conveni estatal, tot i que ja portem cinc convenis autonòmics. Pel que fa al complement salarial per a cobrir les baixes al 100%, s’argumenta que això seria “premiar” les baixes, i  que el que s’ha de fer és reforçar mitjans de prevenció.

Per tot plegat convoquem a totes les delegades i delegats a concentrar-se de nou, el pròxim dia 12 de desembre a les 10:00 h.

Convocatòries de pròximes mobilitzacions:

• 12 de desembre 2023. REUNIÓ DE LA TAULA NEGOCIADORA
    Concentració de delegades i delegats.
    Lloc/horari: Rambla Santa Mònica, enfront del local d’UGT,
    des de les 9:30 h fins a les 14:00 h
  • 10 de gener 2024. REUNIÓ DE LA TAULA NEGOCIADORA
    Concentració de delegades i delegats,
    Lloc/horari: En el lloc on es reuneixi la taula negociadora.
    Es comunicarà amb la suficient antelació el lloc i hora.
  • 18 de gener del 2024. ASSEMBLEA/CONCENTRACIÓ DE DELEGADES, DELEGATS I PERSONES TREBALLADORES DEL SAD
    Assemblea Informativa i concentració per a les delegades i delegats de personal i comitès d’empresa a la qual podran assistir totes persones treballadores del SAD
    Lloc/horari:
    ASSEMBLEA: Via Laietana, 16-Barcelona- de les 16:00 h a les 17:00 h,