Vine a la Festa del Treball Digne 2022!

El 8 d’octubre des de les 5 de la tarda fins a les 11 de la nit

Un any més, el proper 8 d’octubre, CCOO de Catalunya celebrarem la Festa del Treball Digne 2022 a la plaça de la Cultura de l’Hospitalet de Llobregat.

Hi haurà activitats per a tots els gustos des de les 5 de la tarda fins a les 11 de la nit, entre les que destaquen actuacions teatrals, concerts amb l’actuació d’Hotel Cochambre, escape room, botifarrada, paradetes i moltes més! Tot a l’entorn del lema #CulturaÉsTreball.

A partir de les 17.30, al Centre Cultural de Bellvitge, tindrà lloc el lliurament de premis de poesia del certamen Miquel Martí i Pol en llengua catalana, del José María Valverde en llengua castellana i del Memorial José López García per a persones afiliades.

A continuació es representarà l’obra audiovisual “En Bangkok también hay ratas” que combina escenes de teatre amb projeccions de testimonis, imatges d’època, cançons, música i humor. Tot, per acompanyar “la Rosi” i “la Mari” que arriben a Barcelona amb “el tren Sevillano”, passen pel barraquisme de la Perona, protagonitzen el naixement de les associacions veïnals i lluiten per aconseguir millores als seus barris.

Paral·lelament, la Fundació Pau i Solidaritat organitza un escape room sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible, on cal desxifrar una sèrie d’enigmes amagats en dues maletes que permeten fer un recorregut al llarg de l’Agenda 2030.

A la mateixa hora, a l’exterior la plaça, hi haurà activitats infantils dirigides als més petits de la casa i, a partir de les 6, l’alumnat de l’Escola de Música de l’Hospitalet farà la seva actuació.

A les 19.15 aproximadament, Acció Jove i els joves de la CGIL de Llombardia parlaran sobre “Els Reptes del sindicalisme juvenil al sud d’Europa” en una xerrada debat oberta a tothom que hi vulgui participar i on es posarà en valor la importància de la cooperació sindical internacional per la lluita contra la precarietat juvenil i el creixement de l’ultra-dreta.

A continuació es farà el lliurament del carnet solidari de CCOO de Catalunya a una persona o entitat social en reconeixement per la seva tasca, s’entregarà el Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l’àmbit laboral i tindran lloc els parlaments de institucionals.

Després arriba l’hora del foc amb l’actuació dels Diables de l’Hospitalet i a partir de les 21.30 el concert d’Hotel Cochambre, que ens farà ballar amb les seves versions fins a finalitzar la festa.

No us ho penseu més i adquiriu el bo d’ajut que inclou un entrepà de botifarra, una beguda i un got de la festa al web ccoo.cat/festa o a qualsevol dels locals del sindicat.

Podeu veure el cartell de la Festa del Treball Digne 2022 en format PDF.

Adquireix el bo d’ajut!

Els bons d’ajut es poden adquirir a través del següent formulari. Inclouen un entrepà de botifarra, beguda i got.

Adquireix el bo d’ajut »