Candidatures úniques de CCOO

2023 és any de concentració d’eleccions sindicals però la tasca dels nostres delegats i delegades ve dels 4 anys de mandat.

És per això que ens fa molta il·lusió compartir que la tasca i la feina que s’està fent des de les Universitats no públiques de CCOO està donant els seus fruits: llista única de CCOO en tres de les Universitats:

• Blanquerna Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals
  • Universitat de Vic
  • Fundació ESADE

D’aquesta manera, hem tingut la representació d’un comitè d’empresa amb 9 delegades (Blanquerna), 21 delegades (Universitat de Vic) i 21 delegades (Fundació ESADE).

La proposta del treball col·laboratiu, compartir experiències dins la idiosincràsia de cada universitat en ha de fer més fortes per seguir creixent.

La propera trobada del sector el dimarts 20 de juny serà també un moment per a celebrar-ho.

Seguim juntes!