Si has fet aportacions a mutualitats entre 1967 i 1978, pots reclamar-les

Minoració de la tributació a prestacions públiques en IRPF per a persones amb cotitzacions en sistemes de mutualitats anteriors a l’1 de gener de 1979

La Federació de Pensionistes i Jubilats  i la Federació d’Educació de Catalunya informem que les persones que van fer aportacions a la Mutualitat de d’Educació Primària entre els anys 1967 i 1978 poden reclamar-les.

Aquelles persones que hagin treballat amb anterioritat a l’1 de gener de 1979 sigui a l’àmbit educatiu o d’altres sectors professionals i hagin cotitzat a una mutualitat també poden reclamar.

Les persones afiliades o noves afiliades a CCOO que vulguin fer aquesta reclamació poden posar-se en contacte amb la Federació d’Educació o la Federació de Pensionistes.  Us farem arribar un model de reclamació que haureu de presentar a l’Agència Tributària i, en cas que no hi hagi resposta o sigui negativa, us acompanyarem en el procés de reclamació per tal d’aconseguir la devolució d’aquestes aportacions.

També teniu la possibilitat d’esperar-vos al 20 de març fet que l’AEAT ha anunciat que, a partir d’aquesta data, estarà disponible una aplicació al seu web per mitjà de la qual es podrà presentar la reclamació.