Repressió i censura a l’escola de la dictadura franquista

A les 17.h començarà la taula “Repressió i censura a l’escola de la dictadura franquista” amb la participació de la periodista Amparo Moya i el professor d’història Luis Vivas, ambdós autors del llibre “Lecciones Robadas”. L’acte estarà presentat per la Secretària General de la Federació d’Educació de CCOO, Teresa Esperabé, i comptarà amb la presència de la coordinadora pedagògica de l’Associació Catalana de Persones Ex-Preses Franquistes (ACPEPF), Isabel Alonso.

Whatsapp Image 2023 10 02 At 15 33 051

La jornada festiva i reivindicativa s’allargarà fins a les onze de la nit amb actuacions teatrals, botifarrada, concerts, jocs infantils o diables. Tal com podeu consultar en aquest enllaç.

En paral·lel, pel que fa a la presentació d’aquest llibre, s’engloba dins d’un cicle que inclou altres títols com “Deportació a camps nazis i lleis de memòria” o altres activitats relacionades amb la memòria democràtica, tal com podeu consultar en el següent cartell:

Whatsapp Image 2023 10 02 At 15 33 05