Vídeo: CCOOmpromeses amb l’educació, i amb tu!

En aquests quatre anys les i els docents hem demostrat el nostre compromís amb l’educació. I això davant totes les dificultats que hem patit i la incompetència del Departament d’Educació, que ens ha abandonat. Perquè lluitant també estem educant.

Hem compartit amb tu lluites, informació, neguits i propostes perquè només colze a colze, tots i totes juntes, aconseguirem millores. I seguim treballant per posar el dret a l’educació al centre de l’agenda política i social. Per això, CCOO som el primer sindicat de Catalunya.

No ens agrada que el Departament vulgui convertir cada centre en una microempresa. I no només ens queixem… Per això hem posat una demanda per tombar el decret de plantilles. I el 20 de març tindrem sentència.

Més de 1.500 docents formem part de les llistes de CCOO per les eleccions del 14 de març, cadascuna amb la seva mirada particular, lluitant per l’estabilització de les plantilles, per una educació pública, en català, sense retallades, per la reducció de les ràtios, per una FP de qualitat. Totes i tots tenim una cosa clara: estem tant compromeses amb l’educació com tu. I tant compromeses amb tu com decidides a continuar lluitant per una educació pública de qualitat, sense retallades i per a tothom.

Si el 14 de març vols canviar i donar un cop damunt la taula, vota les candidates i els candidats de CCOO. Som els teus, som tu.