Tribunals oposicions 2023: últimes notícies

El Departament d’Educació ens ha informat avui que al web del concurs oposició extraordinari s’ha incorporat un cercador que permet consultar la composició actualitzada de tots els tribunals.

És dins de l’apartat de “Tribunals” i es pot cercar per cos, especialitat, número de tribunal, càrrec (president/a, secretari/ària o vocal) i per nom i cognom dels membres. És la URL següent: https://educacio.gencat.cat/ca/arees-actuacio/professors/oposicions/ingres-acces-cossos-docents/concurs-oposicio-extraordinari/tribunals/

Així mateix, està previst que al setembre es publiqui al DOGC les resolucions amb les modificacions de tribunals i comissions.

CCOO ja hem denunciat i declarat que aquestes llistes haurien d’haver estat publicades abans de començar el procés d’oposició perquè les persones aspirants han de saber qui són els membres del seu tribunal.

Aquesta pràctica del departament demostra un cop més la manca de personal d’administració que pateix i el menysteniment cap a les persones aspirants.