Roda de premsa del Marc Comunitari de la Comunitat Educativa (MUCE). Inici del curs 2021-22

Roda de premsa del Marc Comunitari de la Comunitat Educativa, la plataforma que agrupa els principals sindicats, agrupacions d’estudiants i ampes de la xarxa pública escolar de Catalunya.

Des del MUCE reclamem elevar les partides pressupostàries per combatre els principals problemes denunciats pel sector, proposant una sèrie de mesures detallades en el document presentat a la premsa per títol: Fer front a les desigualtats educatives

El document es compon de sis eixos de treball:
1.- Educació pública de qualitat. La pública, al centre de les prioritats
2.- Escola democràtica.
3.- Escola catalana.
4.- Educació inclusiva i equitat
5.- Educació feminista
6.- Educació laica

[pdf-embedder url=”https://educaccio.wpsysadmin.dev/wp-content/uploads/2021/09/dossier-MUCE-set-2021.pdf” title=”dossier MUCE set 2021″]
Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE):