Publicada la llista definitiva de les adjudicacions provisionals d’estiu

Avui s’ha publicat la llista definitiva de les adjudicacions provisionals d’estiu. Pots comprovar si tens adjudicat un nomenament d’una vacant a un centre pel proper curs 23-24 aquí.

Des de la Federació d’Educació de CCOO et volem fer saber que el nostre sindicat està treballant intensament pel canvi i derogació d’algunes normatives vigents a Catalunya, entre elles el Decret 155/2010 de 2 novembre de la direcció dels centres educatius públics i del personal directiu professional docent i el Decret 39/14 de 27 de març 2010 pel qual es regulen els procediments per definir el perfil i la provisió dels llocs de treball docents, que estan tenint importants afectacions laborals i dificulten el funcionament democràtic dels centres.

Sabem que aquestes normatives emparen i permeten pràctiques arbitràries que generen greus discriminacions i greuges i vulneren els drets d’igualtat, mèrit i capacitat del professorat en l’accés als llocs de treball públics.

Aquelles persones que no heu estat nomenades a les adjudicacions d’estiu, recordeu que el departament té previst obrir els nomenaments telemàtics de la borsa (PDI) al juliol, a finals d’agost i al setembre. Per tant, cal estar al cas de l’aplicació de la borsa per si rebeu un nomenament!

Com sempre anirem informant de tot.

Estem CCoompromeses amb tu, estem CCoompromeses amb l’educació pública!