Publicada al DOGC la llista de persones seleccionades al concurs oposició d’estabilització 2023 

Avui, 18 de desembre, s’ha publicat al DOGC la llista de persones seleccionades al concurs oposició d’estabilització 2023, convocat per la Resolució EDU/4037/2022, de 21 de desembre.

Presentació de la documentació 

  • Les persones que consten a la llista han de presentar el document de les declaracions responsables, amb signatura electrònica, mitjançant el tràmit electrònic “Declaracions responsables per a l’ingrés a la funció pública docent” publicat a la web del Departament i adreçat a la Direcció General de Professorat i Personal de Centres Públics del Departament d’Educació.
  • Termini de presentació de la documentació: vint dies naturals, entre el 19 de desembre de 2023 i el 8 de gener de 2024. 
  • D’acord amb les declaracions responsables formulades, el Departament d’Educació fa les comprovacions oportunes de la documentació a què fa referència la base 9.1 de l’annex 1 de la Resolució EDU/4037/2022, de 21 de desembre, a través de les plataformes d’interoperabilitat, per a l’acreditació dels requisits d’ingrés. En cas que alguna dada no consti informada, es requerirà la documentació acreditativa a la persona interessada.
  • Les persones que en el termini fixat no presentin el document de les declaracions responsables, o quan es comprovi que els manca algun dels requisits de la base 2 de l’annex 1 de la Resolució de convocatòria, no poden ser nomenades funcionàries de carrera i queden sense efecte les seves actuacions en el procediment selectiu, sens perjudici de la responsabilitat en què hagin pogut incórrer per falsedat en la sol·licitud inicial de participació.
  • La publicació d’aquesta Resolució al DOGC, amb les llistes corresponents, dona per efectuada la notificació a les persones interessades a tots els efectes.

Renúncies

  • Les renúncies al procediment s’han de presentar mitjançant el tràmit electrònic “Presentació de renúncies” amb signatura electrònica publicat a la pàgina web del Departament d’Educació, amb signatura electrònica i adreçades a la Direcció General de Professorat i Personal de Centres Públics.
  • Quan es produeixin renúncies de les persones aspirants seleccionades, abans del seu nomenament o presa de possessió, s’incorporarà, a la llista definitiva de persones aspirants seleccionades, les que segueixen a les proposades sempre i quan es disposin per l’especialitat en concret, d’acord amb les llistes complementàries aprovades per les comissions de selecció (article 61 del Text refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre)

Participació en el procediment d’adjudicacions de destinacions provisionals 24-25

  • Les persones seleccionades han de participar en les d’adjudicacions de destinacions provisionals pel curs 2024-2025 per obtenir la seva destinació.
  • La data de presa de possessió de la destinació adjudicada té efectes administratius d’1 de setembre de 2024. 
  • Les persones seleccionades que en el termini dels cinc dies següents a aquesta data no s’incorporin a les destinacions adjudicades com a funcionàries en pràctiques, s’entén que renuncien a tots els drets que els puguin correspondre per la seva participació en el procediment selectiu, llevat que els hagi estat autoritzat l’ajornament de la fase de pràctiques o de la incorporació a aquesta.

Interposició de recursos contra aquesta resolució

  • Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del TSJ de Catalunya en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà de la seva publicació al DOGC, de conformitat amb el que preveu l’article 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
  • Així mateix, poden interposar potestativament recurs de reposició, previ al recurs contenciós administratiu, davant la consellera d’Educació, en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la seva publicació al DOGC (l’article 77 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, i els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques) o qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos, mitjançant el tràmit electrònic “Presentació de recursos contra les resolucions o actes administratius de les convocatòries d’ingrés i accés a la funció pública docent del Departament d’Educació”.

#OposicionsJustes

#OposicionsTransparents