Oposicions 2024: demà és l’acte de presentació. CCOO us desitgem el millor!

Demà, dissabte 27 d’abril a les 10.00h, es durà a terme l’acte de presentació de les oposicions de reposició 2024.

Les CCOO us desitgem molts ànims a totes les persones que us presenteu.

Aquestes oposicions s’han convocat gràcies a l’acord signat per CCOO i UGT per reduir al 8% la taxa d’interinitat, garantint un lloc de treball estable. Gràcies als acords signats per CCOO amb l’administració estatal i la catalana en poc més d’un any s’han estabilitzat 30.446 persones mitjançant el concurs de mèrits i les oposicions extraordinàries d’estabilització. I quan acabin aquestes oposicions encara seran més les persones estabilitzades!

Avui heu d’enviar la programació signada digitalment, en format pdf, als vostres tribunals.

Demà recordeu portar el vostre DNI, la programació obligatòriament en paper i signada, recomanable també amb USB.

Recorda que si no hi pots assistir personalment, pots autoritzar a una altra persona que ho faci en nom teu i representació teva, amb el model d’autorització. En seran excloses les persones que no hi compareguin personalment, llevat de casos excepcionals degudament justificats i lliurement apreciats pel tribunal.

Les CCOO fa temps que lluitem per aconseguir unes oposicions justes i transparents. Pots llegir i signar el nostre manifest aquí

#OposicionsJustes

#OposicionsTransparents