NOMENAMENTS TELEMÀTICS: ARA TAMBÉ ELS DIJOUS!

Aquest curs, a proposta de CCOO, s’han posat en funcionament les dues fases del segon algoritme de nomenaments telemàtics per tal d’adjudicar els llocs de treball docents que han quedat pendents en la primera adjudicació de nomenaments telemàtics. Amb aquesta millora en el procés de la gestió de les adjudicacions s’ha aconseguit disminuir les incidències que quedaven sense adjudicar.

Ara, el Departament ha analitzat els resultats setmanals dels nomenaments i, per tal de millorar encara més l’eficiència en les adjudicacions, començarà a realitzar quatre dies d’adjudicació telemàtica incorporant els dijous als dies de nomenaments telemàtics. Implementant aquesta mesura, s’evitarà que les incidències que han entrat a l’adjudicació dels dimecres, malgrat haver estat  adjudicades, un cop refusades pel/per la docent o sense la connexió del/de la docent, passin a quedar pendents fins als nomenaments de divendres. D’aquesta manera, es podran cobrir les vacants més ràpidament i evitar que quedin pendents de cobrir fins divendres amb la consegüent incorporació del/de la docent al centre educatiu el dilluns següent.

Per tal d’optimitzar el procés de les adjudicacions, s’amplien els dies de nomenaments telemàtics a dilluns, dimecres, dijous i divendres a partir del dijous 20 de març de 2025.

CCOO celebrem aquesta mesura i exigim al Departament que implementi ja la nostra proposta de fer nomenaments tots els dies i cobrir les substitucions des del primer dia. L’aplicació del segon algoritme a proposta de CCOO ja ha demostrat els bons resultats, ara toca fer nomenaments diaris!