L’Educació no es toca!

Reiterem el nostre suport als i les docents de l’IES Palau de Sant Andreu de la Barca

Enfront de la decisió de la Fiscalia (dependent del Ministre de Justícia del Govern Rajoy) d’acusar de “delicte d’odi” a nou docents de l’IES Palau, de Sant Andreu de la Barca, la Federació d’Educació de CCOO ens reiterem en tots els punts del comunicat que van fer públic el 27 de desembre del 2017, en relació a les mateixes acusacions injurioses.
Com dèiem en aquell moment

CCOO fem una crida a les diferents organitzacions socials i polítiques a no estendre sospites sobre els treballadors i treballadores del sistema educatiu de Catalunya.

La Federació d’Educació de CCOO segueix compromesa en la seva defensa contra totes les acusacions injurioses.

CCOO adverteix al Departament d’Ensenyament que ha de fer servir els procediments normatius i exercir la protecció dels treballadors públics.

Des que van començar les acusacions contra l’escola catalana i les seves treballadores i treballadors la Federació d’Educació de CCOO hem participat en totes les mobilitzacions unitàries i hem impulsat accions pròpies en la seva defensa.
Ens tornem a posar a disposició del conjunt de la comunitat educativa, i molt especialment de les companyes i companys de l’IES Palau per prendre les accions que, unitàriament, valorem com més adients.

L’Educació no es toca!