Jornada sobre educació inclusiva

El Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) organitza una jornada el 18 de novembre sota el títol “Educació inclusiva: motor de millora i eina transformadora.

El pròxim dissabte 18 de novembre tindrà lloc una jornada sobre l’estat de la qüestió i les accions necessàries per poder desplegar un sistema educatiu inclusiu, entenent que ja portem massa temps amb pedaços que no resolen els problemes que es pateixen als centres educatius. La jornada començarà a les 9.30h al Centre Cívic Josep M. Trias i Peitx (c/ de la Riera Blanca, 1, Barcelona).

Aquesta comptarà amb la presència de la Sindicatura de Catalunya, així com de professionals, famílies i alumnat. La idea és que pugui ser un punt de trobada amb la participació del màxim de persones que estiguin interessades a aportar el seu punt de vista, motiu pel qual us convidem a inscriure-us en aquest enllaç.

Educacio Inclusiva Motor De Millora I Eina Transformadora Prou De Pedacos6

HORARI PROVISIONAL DE LA JORNADA:

9.30h Presentació del MUCE i benvinguda a la jornada sobre l’educació inclusiva
9.45h Presentació del decàlegh sobre inclusiva del MUCE