El Departament es mostra obert a valorar les millores proposades per CCOO en l’aplicació de l’acord del 25G

Avui dijous, 9 d’octubre ens hem reunit representants de CCOO i UGT amb el Departament d’Educació per continuar fent el seguiment de l’aplicació de l’acord del 25 de gener de 2024. El director general s’ha compromès a estudiar les següents propostes i a donar-nos una resposta:

  • Sobre la reducció de 2h lectives per a majors de 55 anys:
    • Revisió de les incidències pendents que els hem fet arribar per poder donar solució al més aviat possible.
    • Proposta de CCOO sobre com aplicar aquesta reducció a les EOI. També s’ha compromès a fer una reunió monogràfica, en el marc de la comissió de seguiment de l’acord del 25 G, sobre l’aplicació d’aquesta reducció a les EOI.
    • Estudiar la incorporació d’una instrucció als DOIGC que determini que la reducció no pot estar lligada a les hores de pati.
    • Valorar l’eliminació del requisit de tenir 15 anys de serveis prestats a centres públics i la seva aplicació el curs vinent.
  • Sobre les incidències en la regularització dels estadis docents:
    • Revisar i, si s’escau, resoldre d’ofici les incidències detectades en la regularització dels estadis.
    • Estudiar la viabilitat tècnica del reconeixement automàtic dels estadis que el mateix acord preveu, posant èmfasi en la desburocratització que impulsa el Govern.
  • Sobre la quantificació del deute dels estadis:
    • Valorar l’enviament d’una resolució individual de reconeixement a les persones afectades per la regularització dels estadis. Aquesta resolució ajudaria a quantificar el deute dels estadis i a donar compliment al pagament de les quantitats no percebudes.
  • Sobre l’aplicació del complement anivellador del professorat del Cos d’Especialistes en Sectors Singulars de l’FP:
    • Estudiar l’aplicació del complement anivellador a tot el professorat de les 10 especialitats d’aquest cos.

CCOO continuem treballant amb rigorositat i exigència perquè l’acord 25G es desenvolupi en la seva totalitat i de la millor manera possible. Continuem la lluita, amb CCOO avancem i millorem les nostres condicions laborals!

+Recursos
+Educació