Després de la mobilització en unitat sindical, promoguda per CCOO, sembla proper el final de l’actual incertesa sobre l’atenció sanitària del personal funcionari, però és necessari posar les bases perquè aquesta situació no es repeteixi.
CCOO ha treballat i actuat, promovent la unitat sindical, perquè pugui haver-hi un nou conveni, però recorda al Govern la necessitat de negociar amb les organitzacions sindicals un pla per a assegurar l’atenció sanitària del personal funcionari sense estar sotmès a aquesta incertesa cada 3 anys. Així mateix, CCOO exigeix que s’incrementi la inversió en la Sanitat Pública per a aconseguir una atenció de qualitat per a totes i tots
Pots consultar l’aprovació en el Consell de Ministres al següent enllaç: https://digital.gob.es/comunicacion/sala-de-prensa/comunicacion_SEFP/2024/12/2024-12-17.html
