Demanem Convocatòria urgent d’una Mesa Tècnica d’Educació de Persones Adultes

Des de la Federació d’Educació de CCOO, demanem al Departament d’Educació la convocatòria urgent d’una Mesa Tècnica d’Educació de Persones Adultes per tractar de la situació dels centres de formació de persones adultes i de la millora de les condicions laborals del personal docent que hi treballa.

Volem manifestar la nostra indignació per la manca de voluntat del Departament de convocar aquesta mesa, tot i haver estat demanada reiteradament des de fa més de dos anys per la totalitat de les organitzacions sindicals presents a la mesa sectorial.

Ja fa massa temps que no s’avança en cap de les nostres reivindicacions i que la situació dels centres està estancada. Cal posar fil a l’agulla i actualitzar l’últim acord del Departament amb la part social, acord que data del 2006 i que ni tan sols s’ha implementat totalment.

Aquest acord havia de representar un “punt de partida per al creixement d’una xarxa de centres públics d’Educació de Persones Adultes gratuïta, de qualitat i amb equilibri territorial” que permetés que qualsevol persona pogués exercir el seu dret a l’educació al llarg de la vida. És evident que estem lluny d’haver-ho aconseguit.

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]