Exigim el que és nostre, part de la paga de 2012 es cobrarà a l’abril

Fruit de la unitat sindical, de la capacitat de proposta i de la mobilització dels delegats i delegades sindicals, el 9 de juny del 2016 es va arribar a un acord a la Mesa General de la Funció Pública que incloîa, entre altres coses, abonar el 75,96% pendent de la paga de 2012 en tres terminis: a l’octubre/novembre del 2016, el 20,32%; al març del 2017, el 34,42%; i al març del 2018, el 20,32%

El Departament ha informat, que el pagament d’aquest segon termini es farà a la nòmina de l’abril i no al març com inicialment havíem pactat, adduint el retard en l’aprovació dels pressupostos.
El Departament encara no ens ha informat del procediment per l’abonament a les persones que hi tenen dret però que actualment han passat a altres situacions administratives, s’ha extingit el seu vincle administratiu o contractual, han estat jubilats o jubilades, etc. En el moment que se’ns faciliti la informació us la farem arribar.
Els treballadors i treballadores de la Generalitat demanem que apliqui a la Mesa General de la Funció Pública els mateixos principis negociadors que ha aplicat a la Mesa de Personal Docent per seguir avançant en la recuperació dels drets perduts.

DESCARREGA EL FULL EN FORMAT PDF (+)