CCOOmprometudes damb era educacion, CCOOmprometudes damb tu: Proposicions electoraus

14 DE MARÇ. ELECCIONS SINDICAUS DETH PERSONAU DOCENT NON UNIVERSITARI

Qué auem hèt pendent aguesti 4 ans?

  • Informacion e assessorament.
  • Proposicions, reïvindicacion e mobilizacion.
  • Negociacion ena Mèsa sectoriau d’Educacion e ena Mèsa generau dera foncion publica.
  • Formacion pedagogica e didactica entà docents.
  • Participacion enes conselhs escolars (de Catalunya, territoriaus e d’FP) e d’auti espacis de dialòg sus educacion publica.
  • Organizacion de jornades sus politiques educatives.

Qué aum artenhut?

  • Recuperacion des pagues extraordinàries deth 2013 e 2014.
  • Increments salariaus damb pujades substanciaus enquiath 2024.
  • Aument significatiu des pensions de jubilacion.
  • Reduccion d’ua ora lectiva entà toti es collectius docents e increment de plantilha estructurau en 3500 persones.
  • Estabilizacion de 29.000 docents interins (era mès grana dera istòria).
  • Recuperacion dera retribucion ath 100% pendent es baishes medicaus.
  • Ampliacion de permisi: dòu gestacionau, menstruacion dolorosa, reincorporacion despús de malautia grèu, etc.

Es eleccions sindicaus permeten trigar es persones delegades que mos representaràn enes Juntes de personau entà melhorar es nòstes condicions laboraus.

Per quines proposicions lutaram?

Inversion coma minim deth 6% deth PIB entara educacion

  • Auem presentat ua ILP deth 6% entara Educacion
  • Increment de plantilhes e de recorsi economics entara educacion publica.
  • Disminucion de ràtios a toti es nivèus.
  • Melhora des installacions e deth manteniment des centres.

Mès democràcia enes centres

  • Auem interposat un contenciós contra eth sistèma de provision.
  • Derogacion deth decret de plantilhes.
  • Participacion reau des claustres.
  • Conselhs escolars de centre e territoriaus decisòris.
  • Creacion d’un hilat d’escòles de memòria.

Recuperacion des retalhades

  • Recuperacion deth calendari escolar que permete hèr formacion e era preparacion deth cors damb qualitat.
  • Recuperacion deth dret enes estadis as 6 ans e deth deute generat.
  • Reduccion de 2 ores lectives entàs docents majors de 55 ans.
  • Crubament des pagues dobles reaus.
  • Recuperacion deth Hons d’accion sociau e deth Plan de pensions.
  • Reduccion de jornada retribuïda ath 100% per suenh d’enfant eth prumèr an.
  • Licéncies entà estudis damb un 100% de retribucion.
  • Reconeishement economic des prètzhèts extraordinaris: colònies, gessudes, etc.

Melhores des condicions laboraus

  • Crubament des complements damb independéncia deth nombre e era jornada.
  • Jubilacion parciau o volentària as 60 ans entà tot eth personau docent.
  • Reconeishement damb dotacion orària e complement des cotutories e dera rèsta de cargues.
  • Aument deth nivèu retributiu actuau de toti es còssi docents.
  • Desburocratizacion deth prètzhèt docent.

Educacion inclusiva damb garanties

  • Contractacion de mès professionaus entara educacion inclusiva en totes es etapes educatives.
  • Desplegament complèt deth Decret 150/2017, dera atencion educativa ar alumnat en encastre d’un sistèma educatiu inclusiu.
  • Dotacion de personau d’infirmeria enes centres educatius.
  • Mès recorsi tàs centres de nauta e maxima complexitat.

Immersion lingüistica

  • Mès recorsi entara immersion lingüistica en catalan, e en Aran en aranés, e entara aplicacion des projèctes lingüistics de centre.
  • Dotacion de mès aules d’acuelhuda e damb ua partida dubèrta pendent tot eth cors.
  • Plans especifics entara formacion deth personau docent en lengua catalana e entara aplicacion de metodologies d’immersion lingüistica.

Coeducacion reau e politiques d’igualtat

  • Implantacion dera coeducacion en toti es encastres e espacis educatius: promocion d’ua educacion que poténcie era igualtat reau d’oportunitats e era eliminacion de quaussevolh tipe de violéncia o discriminacion.
  • Cargue de coordinacion d’igualtat, damb dotacion orària e complement, en toti es centres.
  • Accions positives qu’afavorissen era incorporacion de hemnes en cargues de direccion e d’inspeccion.
  • Melhora des mesures de conciliacion familiara.
  • Metuda en marcha immediata des plans e mesures d’igualtat.

Formacion

  • Establiment de plans de formacion contínua dotadi deth pressupòst corresponent.
  • Creacion der R+D+I dera educacion, includint-i era recèrca educativa des centres.
  • Ampliacion dera aufèrta publica deth mastèr de formacion deth professorat d’educacion secundària.
  • Condicions atractives de formacion e retribucions qu’incentiven er accès ara docéncia.

Personau interin e substitut

  • Pacte de continuïtat.
  • Nomentaments transparents e diaris e substitucions des deth prumèr dia.
  • Execucion transparenta des procèssi d’estabilizacion docenta.
  • Melhora des condicions d’accès e permanéncia ena borsa docenta.

Personau foncionari

  • Concors de traslats damb totes es places estructuraus.
  • Convocatòria de concors de traslats autonomic.
  • Convocatòria de places de catedratiques e catedratics e tath còs d’inspeccion.

Salut laborau

  • Climatizacion e ventilacion mecanica enes aules.
  • Avaloracions de risqui psicosociaus e aplicacion de mesures efectives.
  • Catalòg de malauties professionaus qu’includisque patologies dera votz, psicosociaus, musculoesqueletiques, etc.
  • Revisions medicaus volentàries damb frequéncia anuau.
  • Retirada deth fibrociment des centres.

Sostenibilitat

  • Impuls d’accions que refòrcen eth suenh deth mèdi ambient e era educacion ambientau.
  • Creacion dera coordinacion de sostenibilitat, damb dotacion orària e complement, en toti es centres.
  • Adequacion des centres entà garantir era sostenibilitat e era eficiéncia energetica.

Formacion professionau

  • Nau Acòrd d’FP e melhora des condicions laboraus, damb baishada de ràtios e aplicacion des desdoblaments.
  • Reduccion orària des tutories e coordinacions de projèctes FP.
  • Integracion immediata deth còs PTFP ath còs PES, grop A1, e equiparacion salariau des non integrats.
  • Desplegament des centres integrats d’FP.
  • Aument dera ofèrta publica d’FP presenciau equilibrada territoriaument e dera non presenciau a trauès deth refortilhament der IOC. Extension dera aufèrta non presenciau a trauès des centres integrats.
Triptic Programa Generic Publica Cartell A3 Horitzontal Anunci De Twitter1