Xerrada informativa de la formació no reglada: ELECCIONS SINDICALS

CCOO us convida a una xerrada  oberta telemàtica per tots/es les treballadores/as del sector de la formació no reglada de Catalunya els dies 23 de maig a partir de les 18.30 hores i 24 de maig a partir de les 10:30 hores: meet.google.com/xin-cssq-yex

A les eleccions sindicals, tots els treballadors i treballadores poden triar lliurement i democràticament aquells companys i companyes en els quals més confien perquè els representin i defensin els seus interessos en el centre de treball.

Informem de:

Qui pot ser delegat/da?

Què representa ser delegat/da?

Com s’organitzen les eleccions sindicals?

Com et donem suport a CCOO?

I tot el que vols saber sobre eleccions sindicals.

CCOO representem a 50.000 treballadors i treballadores en la formació no reglada. Som el sindicat amb més representativitat en el sector i formem part de la taula sectorial. Representem a docents, experts, coordinadors, consultors, traductors, bibliotecaris, informàtics, personal d’administració i de servei generals, entre altres.

Cartells Assemblees Din A4 Publicacio Dinstagram